یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
۰ |
۰
زمان شروع فصل آینده لیگ برتر مشخص شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را در خصوص برنامه‌ریزی مسابقات برای فصل جاری و فصل آینده ارائه کرد.

سهیل مهدی در خصوص وضعیت میزبانی پرسپولیس از سپاهان اظهار داشت: مقداری فرصت‌هایمان در حال رسیدن به حداقل است. از باشگاه پرسپولیس دیروز مجددا خواهش داشتیم، علیرغم چالش‌هایی که دارند و استعلام‌هایی که می‌گیرند تلاش کردم نهایتا تا امروز پاسخ ما را بدهند و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: سه شهر میزبان را در نظر دارند، کرج، مشهد و سیرجان را می‌بینند، در حال مذاکره و صحبت هستند که هر کجا و با هر شرایطی می‌توانند بازی برگزار شود، در حال پیگیری هستند و ما منتظر پاسخ نهایی‌شان هستیم. به لحاظ کیفیت چمن سیرجان یکی از ورزشگاه‌های خوب ما است. در هر سه شهر مسابقه قابل برگزاری است، فقط به شرط اینکه انتخاب از طرف باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با تهران ورزشی در مورد اینکه میزبانی امروز یا نهایتا فردا مشخص می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم و از آنها خواهش کردیم همکاری و مساعدت کنند، هم با مدیرعامل و هم با محمد محمدی صحبت کردم، خواهش کردم زودتر به ما کمک کنند تا هم خودشان و هم سپاهان دچار مشکل نشوند به هر حال آنها میهمان هستند و می‌خواهند تدارک سفر ببینند و خود پرسپولیس هم باید هتل بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شد این بازی حتی با یک روز تاخیر در اراک برگزار شود، عنوان کرد: آلومینیوم اراک خودش در آن روز بازی دارد، چون بازی‌ها را همزمان برگزار می‌کنیم علیرغم اینکه ساعت‌ها همزمان نیست نمی‌توانستیم این کار را انجام بدهیم.

مهدی در مورد اینکه مسابقات لیگ برتر چه زمانی تمام می‌شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله هشتم خرداد تمام می‌شود.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه همزمانی اردوی تیم ملی امید با دو هفته پایانی لیگ برتر گفت: بحث همزمانی با اردو را داریم، در صحبتی که با میرشاد ماجدی داشتم قرار شد هفته آخر را بر اساس تعامل با باشگاه‌ها جلو ببریم. ان‌شاءالله بازی‌ها در هفته آخر به صورتی باشد که بازیکنانی که در تیم ملی امید هستند، باشگاه‌هایشان حساسیت نتیجه نداشته باشند تا راحت‌تر آنها را در اختیار تیم ملی امید بگذارند.

وی در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در مورد آلودگی هوا اظهار داشت: آلودگی نیست، غبار داریم. خوشبختانه هنوز این خطر به رده سنی بزرگسالان نرسیده، البته سلامت در اولویت ما است و به سلامت مردم کشور احترام می‌گذاریم، اما اگر شرایط حتی نزدیک به مرز هم باشد، خواهش می‌کنم باز هم به ما کمک کنند. چون اگر یک بازی کنسل شود کل رقابت‌ها باید به تاخیر بیفتد و عملا لیگ ما به تاخیر می‌افتد.

مهدی تصریح کرد: درخواست مساعدت و کمک دارم که اگر در شهرهایی وضعیت آب و هوایی روی مرز است و بازی حتی بدون تماشاگر می‌تواند برگزار شود، کمک کنند. هر چند حضور تماشاگر بعد از دو سال کرنایی برایمان خیلی مهم است اما این چند هفته را به هر صورتی هست تمام کنیم تا به برنامه جام جهانی تیم ملی لطمه نخورد. در جنوب کشور، ما هفته گذشته سختی داشتیم و در شهرهای مختلف هم این مشکل را داریم. البته سلامت مردم برای ما مهم تر است اما علیرغم تمام موارد گوشه چشمی هم به این داشته باشیم که لیگ به موقع تمام شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان شروع فصل آینده، گفت: سعی می‌کنیم پانزدهم تا بیستم مرداد لیگ را شروع کنیم و نیم فصل را در جام جهانی قرار بدهیم. اسکوچیچ از من برنامه را خواسته که امروز یا فردا برنامه پیشنهادی را به او می‌دهیم. اردوهای تیم ملی هم مهم است. اگر خللی دربرنامه اسکوچیچ نباشد، برنامه قطعی را اعلام می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی