پیمان جبلی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس رسانه ملی در واکنش به حواشی مرتبط با شائبه منع حضور سروش صحت در برنامه «کتاب باز» با تأکید بر نبود هرگونه «ممنوع‌الکاری» در صداوسیما بیان کرد که از افراد باید در جایگاه خود استفاده شود.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه مراسم یادبود زنده‌یاد نادر طالب‌زاده که روز گذشته در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد، به ارائه توضیحاتی درباره شائبه ممنوعیت فعالیت برخی مجریان تلویزیون پرداخت.

جبلی در پاسخ به سوالی درباره تردیدها درباره حضور سروش صحت در فصل جدید «کتاب باز» و اینکه این گمانه‌زنی‌ها شائبه ممنوع الکاری وی را ایجاد کرده است، گفت: چیزی به نام ممنوع الکاری در صداوسیما وجود ندارد، برنامه‌ها تغییر می‌کند، تهیه کننده تشخیص می‌دهد که با تیم جدید کار کند.

واکنش رئیس صداوسیما به حذف ناگهانی سروش صحت؛ در تلویزیون چیزی به نام ممنوع الکاری نداریم!

جبلی اضافه کرد: می‌توان از افراد در جایگاه‌های مختلف و در برنامه‌های مختلف استفاده کرد و هر کسی در جایگاه خودش، در جایگاهی که مناسب است با تشخیص تهیه‌کننده و مدیرگروه و مدیر شبکه مشغول به کار می‌شود. ما چیزی به نام ممنوع الکاری به آن مفهومی که در رسانه‌ها بیان شده است نداریم.

رییس صداوسیما در پاسخ به اینکه قرار نیست دیگر از سروش صحت در فصل جدید بهره گرفته شود، گفت: تهیه‌کننده این برنامه در فصل قبل و در دوره‌ای پیش از اینکه من (رئیس صداوسیما) باشم برنامه‌اش تمام شده بود. من وقتی آمدم مطلع شدم. حالا هم تهیه‌کننده، مدیر گروه و مدیر شبکه تصمیم خواهند گرفت که فصل جدید را چگونه شروع کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فروغی هستم عاشق مدار IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    این چه ربطی به بخش ورزش دارد اگر منظور شما فردوسی پور است که ایشان توسط مافیا و کسانی قویتر و پر نفوذتر از رئیس صدا وسیما کنار گذاشته شده کسانی که شخص بیسوادی مانند علی فروغی اصل را در سن زیر سی سال به عنوان مدیر پربیننده ترین شبکه صدا و سیما میگمارند و با وجود اشتباهات و گافهای فراوان مدیریتی همچنان با قدرت به کار خودش ادامه میدهد در صورتی که مدیران مانند مدیر شبکه دو و چهار و پنج و مدیران میانی این شبکه ها بخاطر اشتباهات مجریان و برنامه سازان زیر دستشان از کار برکنار شدند (فروغی هستم عاشق مدار و عاشق افتضاحات و توجیهات )
  • ع م IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    ممنوع الکار نداریم! فقط دیگه تهیه کننده ها حاضر به ادامه همکاری با بعضی ها نمیشن!!!
  • بهروز IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    ممنوع الکاری ندارند دیگه ،ندارند عزیزمن چرااصرار میکنید .هرکسی جای خودش .فردوسی پور تو سطل زباله ،سروش صحت روی موتور دوهزار .فهمیدید؟ هرکسی مال خودش جای خودش 😜🤪

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی