نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اطمینان مدیران استقلال به فرهاد مجیدی/ رای بازی با گل گهر برنمی‌گردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفی آجورلو به فرهاد مجیدی اطمینان داده رای پرونده بازیکن گل گهر تغییری نخواهد کرد چراکه دلایل باشگاه استقلال در مورد حکم این بازی کاملا محکم است.

نتیجه ۳ بازی تیم گل گهر به دلیل استفاده غیر مجاز این باشگاه از اریک بانیاما ۳ بر صفر شد تا ۷ امتیاز این تیم از سه بازی برابر سپاهان، پیکان و استقلال به صفر امتیاز تبدیل شود.

در این بین اما هواداران پرسپولیس در فاصله ۵ هفته مانده به پایان لیگ برتر در فضای مجازی جوی را به راه انداخته‌اند تا بتوانند نتیجه بازی‌ های گل گهر را تغییر بدهند و البته کمیته استنیناف هم از بررسی دوباره این پرونده خبر داده است.

با این حال مصطفی آجورلو به فرهاد مجیدی اطمینان داده رای این پرونده تغییری نخواهد کرد چراکه دلایل باشگاه استقلال در مورد حکم این بازی کاملا محکم است. با این شرایط فرهاد مجیدی با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس باید استراتژی تیمش را در ۵ هفته پایانی لیگ برتر تعیین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    سربازی مرادمند و یزدانی رو هم این آقا گفت درست میشه خخخخ
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    شماکه همیشه ……میکنیدکه امتیازوتوزمین میگیریدولی حالاسر۲امتیازحطاحق بچه یتیم رومیخوریدفقط شمانیستید۲تاتیم دیگه بااین پرونده درگیرندولی یکیشون یک بارراجب این قضیه صحبت نکردن تازه امتیازاوناازاستقلال بیشترهست حطااولش اوناحطاشکایت هم نکردن چراوچطوراستقلال به این قضیه پی بردوحرفشوانداخت وسط واین همه درگیری درست کردماهمه عاقل هستیم مثل هوادارهای استقلال ساده نیستیم فکرمیکنیم این یک طوطه بودکه بااین روش استقلال به ناحق به ۲امتیازبرسه چراپیکان وسپاهان چیزی نمیگن چون میدونن این امتیازهاحق اونهانیست وبه نامردی ازگل گهرکثرشده وبه اونهاداده شده وتازه این که عادلانه نبودولی اگه یک همچینن پرونده هم باشه معمولان ازتیم امتیازکم میشه ولی به کسی داده نمیشه کمیته انظباطی ماخیلی مبتنی عمل کرده لیگ ماحرفه ای خیرسرش چرابایدازگل گهرکثربشه به حریف داده بشه این قانون به قول قعله نویی به خاطرکیفیت بازیکناگذاشته شده واین بازیکن حطاازبازیکنای که ازلیگهای حرفه ای اومدن باکیفیت تره ازلیگ انگلستان اومده خدادتومن پول گرفته به دردتوپ جمع کن هم نمیخوره ولی این بازیکن انقدرکیفیت داشت که همه تیمهاروفلج کرده اینم کیفیت
  • صادق IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    مافیای اجرلو چون خودش پشت این جریان بوده می ترسه دستش رو بشه خدا جای حق نشسته
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آقای آجرلو شما دیگه خیلی پاتو بیشتر از گلیمت داری دراز میکنی . اصلا شما چه کاره ای که بگی امتیاز کسر میشه یا نمیشه ؟ اینو بدون اگه همین الانش که صحبت از به جریان انداختن مجدد پرونده گلهر هستش به خاطره اینکه خود کمیته استیناف میدونه چه گندی زدن و اگه پرونده بره به cas آبروی فوتبال ایران میره و پیامد های که واسش داره لرزه بهش انداخته . مطمئن باش این رای غیرقانونی هستش و باید طبق قانون فیفا برگرده و شما هم در حدی نیستی که جلوی قانون فیفا وایسی پس بشین سره جات خاله بازی نیست که اینجا نفوذ نظامی گری جواب نمیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی