هالند می‌خواست به رئال برود اما.../ آخرین تأثیر مینو رایولا قبل از مرگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند تمایل داشت به مادرید برود اما اصرار بر گنجاندن یک بند در قرارداد، مانع این انتقال شد.

در روزی که رسانه‌های انگلیسی مثل اسکای اسپورتس خبر از انتقال قطعی ارلینگ هالند به منچسترسیتی دادند، رادیو کادناسر اسپانیا در مورد دلایل منتفقی شدن انتقال این ستاره به رئال‌مادرید گزارشی را منتشر کرد.

هالند ستاره نروژی دورتموند، از ابتدا تصمیم داشت به یکی از باشگاه‌های رئال‌مادرید یا منچسترسیتی بپیوندد و البته اولویت او حضور در اسپانیا بود. او از مدیر برنامه‌هایش خواسته بود شرایط حضورش در رئال‌مادرید را فراهم کند تا بتواند در اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد.

انتقال این بازیکن به رئال‌مادرید اما بنا بر مصدومیت‌هایش و یک دلیل دیگر که امروز از سوی رادیو کادنا سر مشخض شد، منتفی شده است.

طبق گزارش منتشر شده، مینو رایولا مدیر برنامه‌های فقید ارلینگ هالند، پیش از درگذشتش از مدیران رئال خواسته بود تا بندی در قرارداد مؤکلش بگذارند تا بتواند پس از اتمام فصل دومش در برنابئو یعنی در سال ۲۰۲۴ با پرداخت ۱۵۰ میلیون یورو از این تیم جدا شود. رئال با این بند به شدت مخالفت کرد چرا که منطقی نبود که بخواهد سرمایه گذاری و هزینه سنگینی را برای بازیکنی داشته باشد که ممکن است دو سال بعد جدا شود.

گفته می‌شود که هالند از دیدن وضعیت ادن آزار درس گرفته و به همین دلیل خواهان گنجاندن این بند در قرارداد خود بود تا در صورتی ناکامی در رئال بتواند به راحتی مادرید را ترک کند. مشخص نیست که آیا در قرارداد احتمالی هالند با منچسترسیتی چنین بندی وجود دارد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی