آرمان رمضانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی با گل حساسی که به شهرخودرو زد حسابی نزد هواداران استقلال محبوب شد. بازیکنی که دوران تلخی را در پرسپولیس سپری کرده اما با این تیم تا فینال آسیا هم رفته بود.

آرمان رمضانی که پارسال هم دو گل حساس برای استقلال زده بود، امسال یکبار در جام حذفی مقابل نود ارومیه استقلال را در دقایق پایانی نجات داد و مقابل شهرخودرو هم که یکی از مهمترین گلهای زندگی اش را زد.رمضانی بازیکن محبوب مجیدی است که قبلا هم نوشتیم قبل از حضور در پرسپولیس هم فرهاد او را می‌خواست اما جالب اینجاست که او با پرسپولیس تا نیمه نهایی و فینال آسیا هم رفته بود؛ هرچند که آنجا بازی نکرد و کلا یک گل هم برای پرسپولیس نزد تا مشخص شود یحیی اعتقادی به رمضانی ندارد و البته راه بازی گرفتن از او را هم نمی‌داند.

روزی که رمضانی از پرسپولیس مستقیما به استقلال رفت، هواداران پرسپولیس خوشحال شده و حتی به رقیب کنایه زدند اما رمضانی در استقلال حداقل به عنوان یک مهاجم ذخیره عملکرد خوبی داشته و در بعضی از مسابقات گلهای حساسی به ثمر رسانده است. با این حال بعید است که مجیدی به خاطر گل آخر او در بازیهای آینده به طور ثابت از رمضانی استفاده کند و احتمالا این مهاجم باید همچنان نقش ذخیره طلایی را در استقلال بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    عباس عراقچی ، تخت روانچی ، جواد ظریف ، استاد کلید ساز ، وزیر جوان جین پوش الاغ سوار و سایر حکومتی های لنگی داغون دارن دق می کنن ... حکومت جمهوری پرسپولیسی تسلیت تسلیت
  • بهزاد ایمن IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    بی تردید در بازی بعدی فی کس خواهد بود چون ژستد ۴ کارته شده😁😁😁😁😁خبرنگار حواس پرت 😂😂😂😂😂
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    باشه بابا رفت اگه ازسوزشتون اینجوری کم میشه اصلا بنویس سه قهرمانی آسیاهم بالنگ آورد توآسیاخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی