نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
۱ |
۵
۴ اتفاق بد برای پرسپولیس در یک شب!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دوشنبه شب تلخی را در فولادشهر اصفهان تجربه کرد و ۴ اتفاق بد برای این تیم پرطرفدار رخ داد.

پرسپولیس نه تنها ذوب آهن را نبرد و دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد بلکه شاهد پیروزی استقلال هم بود تا فاصله شاگردان یحیی با صدر جدول و رقیب دیرینه ۶ امتیاز شود.

البته دوشنبه شب فقط این دو اتفاق بد برای پرسپولیسی‌ها رقم نخورد. آنها وحید امیری را هم حداقل تا پایان فصل از دست دادند و ماجرای رامین رضائیان و اعتراضات او هم یک اتفاق بد دیگر برای یحیی و تیمش بود.

بعد از این بازی هواداران پرسپولیس دوباره از کادر فنی تیمشان ناامید شدند و این مسئله کاملا در صفحات هواداری مشهود بود. حالا یحیی که خودش عصبی تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد، باید ماجرای رضائیان را مدیریت کند و البته با غیبت امیری هم کنار بیاید. او قطعا تا پایان فصل هست اما بهرحال عده‌ای از کارشناسان و هواداران اعتقاد دارند که یحیی و پرسپولیس هر دو نیاز به فضای جدید دارند و بهتر است گل محمدی فصل آینده سرمربی پرسپولیس نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوزان IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    قلط کرده هرکی یا هرکسانی که میگن یحیی باید بره یحیی باید بماند تا دشمنان شاد نشوند در عوض 2 تا تاجیکی اسدی تمیروف بی خاصیت علی نعمتی و اونا ابراهیمی بی خطر باید برن تا ایشالاه چند تا بازیکنای خوبمان بیان تا فصل بعد همین آقا یحیی بهترین پرسپولیس تاریخ را بسازه تا چندین سال هم قهرمان بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی