نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلالی‌ها بعد از گل وقت‌کُشی کردند/ سه نفر همزمان روی زمین افتادند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع شهرخودرو معتقد است بازیکنان استقلال پس از زدن گل اتلاف وقت داشتند.

مجتبی بیژن با بیان اینکه بازی خیلی سخت و نزدیکی مقابل استقلال داشتیم، عنوان کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است و پس از سال‌ها می‌خواهد جام بگیرد. از طرف دیگر با توجه به تساوی پرسپولیس، آنها می‌خواستند با برد مقابل ما شانس قهرمانی خودشان را بالاتر ببرند، اما به نظرم ما شروع خوبی داشتیم و همان را هم ادامه دادیم.

او ادامه داد: استقلال نفرات هجومی زیادی در زمین گذاشته بود و نشان می‌دادند برای برد آمده‌اند. در نیمه اول یکی، دو موقعیت نصف و نیمه برای هر دو تیم به وجود آمد که اگر بچه‌های ما در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند، موقعیت‌های ما خطرناک‌تر می‌شد ولی خودمان آنها را هدر دادیم. در نیمه دوم فشار حملات آنها بیشتر شد ولی خدا را شکر انسجام تیمی ما تا لحظات پایانی خیلی خوب بود.

مدافع شهرخودرو با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: مدت‌ها بازیکنان ما بدون حضور تماشاگران مسابقه می‌دادند، اما دیشب تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی بودند و بازیکنان جوان ما چنین جو و شرایطی را برای نخستین بار تجربه می‌کردند. با این حال شرایط برای ما خیلی خوب پیش رفت ولی در نهایت یک گل خوردیم.

بیژن با اشاره به نمایش خود مقابل استقلال ابراز کرد: خدا را شکر همان دقایق اول یک توپ خوب را دفع کردم و در ادامه نیز به نظرم نمایش قابل قبولی داشتم. البته تمام بازیکنان ما در کار تیمی و به ویژه دفاعی خیلی خوب شرکت کردند و این مسئله مختص یک یا دو نفر نبود. همه در پست و وظایف خودشان کمک کردند تا شرایط خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه استقلال برنامه بیشتری روی نفوذ از سمت راست دارد، طبیعتا نمایش ما به چشم آمد و البته اگر سمت چپ استقلال بهتر کار می‌کرد، سمت راست دفاعی ما بهتر کار می‌کرد. به نظرم تمام بچه‌های ما خیلی خوب کار کردند و توانستند همین روند را تا پایان بازی حفظ کنند.

او در خصوص اظهارات استقلالی‌ها مبنی بر وقت‌کُشی بازیکنان شهرخودرو گفت: نمی‌توان این حرف را زد. ما در دیدار مقابل گل‌گهر، صنعت نفت و ... از هر دو تیم جلو بودیم ولی در دقایق آخر گل خوردیم که حتی در آن مسابقات هم وقت‌کشی نکردیم، چه رسد به اینکه مقابل استقلال این کار را انجام بدهیم.

مدافع شهرخودرو یادآور شد: در یک صحنه گلر ما با آرنج ضربه خورد و طبیعی بود یک نفس بگیرد و بازی کند ولی وقت‌کشی نکردیم. در فیلم بازی هم مشخص هست که احسان به سختی کار می‌کرد و فقط یکبار روی زمین افتاد. روی یک صحنه دیگر با آرنج به مهاجم ما زدند و او روی زمین افتاد. این مسائل طبیعی بود وگرنه کاری نکردیم، اما خود استقلالی‌ها پس از اینکه گل را زدند، همزمان سه نفر روی زمین افتادند. به آن کار باید وقت کشی بگویید، نه اینکه به یکی، دو بار افتادن بازیکنان ما بگویید وقت‌کُشی.

بیژن با اشاره به چهار مسابقه باقی مانده تا پایان فصل عنوان کرد: به نظرم یک امتیاز مقابل استقلال به اندازه سه امتیاز برای ما ارزش داشت که آن را نگرفتیم چون فاصله ما تا منطقه امن به یک امتیاز می‌رسید، اما حالا چهار بازی تا پایان فصل داریم که همه آنها دشوار خواهد بود. دیدار با پیکان، پرسپولیس، سپاهان و فولاد سخت خواهد بود ولی نمایش امیدوار کننده‌ای برابر استقلال داشتیم و می‌توانیم با همین تمرکز و توان در دیدارهای آینده موفق شویم و نتیجه بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • lol US ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    پسر جان با این مدل مصاحبه کردن معروف نمیشن، اشتباه بهت گفتن! یکی مثل این بنده خدا که عمر بازیش توی لیگ برتر هنوز یکسال نشده وقتی به لطف استقلال میاد توی آزادی بازی میکنه چنان جوگیر میشه که فکر میکنه بازیکن فیکس تیم ملیه!! به این بازیکن گفتن اینجوری مصاحبه کن بلکه به لطف مسخره کردن کل ایران یکم معروف بشه! بالاخره یکی اونجوری معروف میشه و یکی هم اینجوری از در عقب! ضمناً همینجا قول میدم بازی با لنگیا این بازیکن یا گل به خودی میزنه یا پنالتی میده! اینو اینجا نوشتم تا بماند برای بعد بازیشون با لنگیا!!ضمنا میدونم این مصاحبشو خودش صدبار از اول تا آخر میخونه اینجا، بخاطر همین بهش میگم خیلی جوجه ای هنوز پسر جون در مورد سرورت حرف بزنی!نمیخوری به ما باوووو
  • کلمران زارعی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    آقای بیژن:که دیروز کاپیتان شهرخودرو بود مجدد فوتبال رو ببین که خود شما برای یک پرتاب اوت:توپ رو بین ۳بازیکن رد و بدل کردی ،و اینکه چند بار توپ به دست آقای رضایی گلر استقلال خورد ضمنا بعد از گل دقیقه ۸۸و خوشحالی بازیکنان رسید ب دقیقه ۹۱،در همون ۴دقیقه استقلال میتونست گل بزنه ولی یک گل با دو گل فرقی نداشت لذا با حرفه ای گری بازی رو اداره کردن آقای بیژن اداره کردن بازی با وقت کشی شما زمین تا آسمون تفاوت داره این قهرمانی لذتی دگر دارد(شاه فرهاد)
  • جواد CZ ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    اگر میزان زمان کشته شده بازی توسط بازیکنان شهرخودرو محاسبه دقیق شود شاید به پانزده دقیقه نیز برسد.شهر خودرو در زمینه وقت کشی از اعراب نیز پیش افتاد
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    اوهو.....اگه استقلال ده دقیقه وقت کشی کردشماکه هشتاددقیقه سینه خیزمیرفتین توزمین جوری شده بود که خودمربیتون هم اگه راه داشت خودشروبرای وقت کشی به مصدومیت میزد یه کم واقع بین باش یک سوزن به خودت بزن یک قمه به دیگران خخخخ
  • عادل دست كج IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    جالب اينجاست كه خود بازيكنان و كادر تيم شهر خودرو ادعا و اعتراضي در مورد پنالتي يا كارت قرمز ندارند، آنوقت باشگاه بابا مسعود بيانيه داده و ادعاي پنالتي براي اين تيم دارد!!!!!!!!
  • پسته پول لیس حقیر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    کمتر شعر بگو😂 ازاول بازی تا دقیقه نود وقت کشی کردید تا گل خوردید بعدش شفا پدیا کردید😂😂😂💙💙💙👑💙💙💙💙
  • هميشه سرخ IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    در مقابل تیم آخر جدول ،در زمین خودی،با حضور تماشاگران ،هنر میخواد وقت کشی کنی فوتبال پاک یعنی این قهرمانی به هر قیمتی ،تفکری که از عقده های ۱۰ ساله دوچرخه‌سواران کیسه‌ کش نشات میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی