نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جاستین بیبر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جاستین بیبر خواننده کانادایی برای حضور در یک فیلم سینمایی مشغول پشت سر گذاشتن جلسات آموزش بوکس است.

جاستین بیبر توانایی این را دارد که «جیک پُل بعدی» باشد. بیبر ۲۸ ساله، جلسات آموزش بوکس را به صورت مخفیانه می‌گذراند و برای ایفای نقش در یک فیلم بوکس به سبک راکی درباره مبارز افسانه‌ای اوکراینی «دیمیتری سالیتا» انتخاب شده است.

پُل ۲۵ ساله، ستاره یوتیوب، انتقال موفقیت‌آمیزی به دنیای بوکس داشته است. او در هر ۵ مسابقه‌اش برنده شده، از جمله دو مبارزه مقابل قهرمان سابق «تایرون وودلی». و گرگوری آلن هاوارد، فیلمنامه‌نویس، معتقد است که بیبر که تحت تاثیر مهارت‌های او قرار گرفته، پتانسیل این را دارد که راه پل را دنبال کند.

او به «وگاس اینسایدر» گفت: «بر اساس آنچه که من از جاستین بیبر دیدم، او استعداد و مهارت زیادی در بوکس دارد و می‌تواند به جیک پل بعدی تبدیل شود. من مبارزه کردن جاستین را دیدم و او مهارت‌های خوبی دارد. نمی‌گویم که آماده است تا قهرمان میان‌وزن جهان شود، اما کارش بد نیست. قسمت سخت بازی در یک فیلم بوکسی این است که مانند یک بوکسور حرکت کنید. جاستین بیبر ظاهراً در این زمینه تعلیم دیده و می‌شود رویش حساب کرد. یک کلیپ کوتاه از او در یوتیوب وجود دارد. او به عنوان یک بوکسور بسیار معتبر است.»

در همین میان که بیبر برای ایفای نقش در فیلم فکر می‌کند، می‌تواند تصمیم بگیرد که مهارت‌های بوکس خود را در جای دیگری هم به کار بگیرد. این خواننده کانادایی درگیر نزاع طولانی مدت با تام کروز، بازیگر هالیوودی، بوده است. در گذشته پس از اینکه بیبر در ابتدا کروز را دعوت به مبارزه در رینگ بوکس کرد، مسابقه‌ای به سبک UFC بین این افراد مشهور مطرح شد. اما بعد بیبر پیشنهادش را پس گرفت.

جاستین بیبر بوکسور می‌شود/ ماجرای مبارزه خواننده معروف با تام کروز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی