نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
عصبانیت یک لژیونر از تماس نگرفتن مدیران پرسپولیس برای بازگشت/ حضور غیرمنتطره یک بازیکن در لیست یحیی و شکست پروژه بازگرداندن ۳ ملی‌پوش
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

درحالی‌که ۴هفته به پایان لیگ برتر ایران باقی مانده، پرسپولیس همچنان یکی از پرخبرترین تیم‌ها در حوزه نقل و انتقالات است.

 رسانه‌ها از چند هفته پیش خبرهای مختلفی درخصوص فعالیت‌های این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید منتشر کردند، موضوعی که البته چندان به مذاق یحیی گل‌محمدی خوش نیامد و او حتی در مصاحبه‌ای با صراحت اعلام کرد که در مورد لیست مازاد و جذب بازیکنان جدید بعد از اتمام فصل تصمیم خواهد گرفت. با این حال، باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با چند بازیکن برای تمدید قرارداد آغاز کرده و از طرفی درصدد است تا چند مهره سرشناس را هم برای فصل بعد به خدمت بگیرد.

جلسه مهم با ترابی و سرلک

یحیی از چند هفته پیش به مدیران باشگاه تأکید کرد که شرایط را برای تمدید قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک فراهم کنند و حفظ این دو بازیکن اولویت سرمربی پرسپولیس است. قرار است درویش در چند روز آینده دوباره نشستی با میلاد سرلک و مهدی ترابی برگزار کند و مذاکرات نهایی با این دو بازیکن برای تمدید قرارداد انجام شود. جلسه پیش رو، مهم‌تر از نشست‌های قبلی خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها در نهایت قرارداد این دو ملی‌پوش را تمدید کنند. سیدجلال حسینی، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان هم در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود و باید دید گل‌محمدی در مورد این بازیکنان چه تصمیمی خواهد گرفت. سیامک نعمتی هم اعلام کرده که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و ظاهرا پرسپولیسی‌ها باید با این بازیکن هم درصورت تمایل گل‌محمدی مذاکره کنند.

بازگشت لژیونرها؛ پروژه شکست‌خورده

یک ماه پیش رسانه‌ها از بازگشت شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و احمد نوراللهی به پرسپولیس خبر دادند؛ موضوعی که به‌نظر می‌رسد تبدیل به یک پروژه شکست‌خورده شد. خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان فصل آینده هم در قطر ماندنی هستند و نوراللهی هم با وجود برخی شایعات، تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. این بازیکن فصل آینده هم با شباب الاهلی قرارداد دارد. نوراللهی از زندگی در امارات و بازی در لیگ این کشور راضی است و حتی به دوستانش هم گفته که تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.
علیرضا بیرانوند هم شرایط سختی برای جدایی قطعی از آنتورپ دارد. او تمایل دارد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند ولی مدیران این باشگاه برای گرفتن رضایتنامه بیرانوند کار آسانی نخواهند داشت. بیرانوند همچنان بازگشت به پرسپولیس را در اولویت قرار داده ولی پرسپولیسی‌ها هنوز مذاکره رسمی با این بازیکن را آغاز نکرده‌اند. اگر مدیران این باشگاه برای جذب گلر شماره‌یک تیم ملی با مشکل مواجه شوند، با پیام نیازمند هم مذاکره خواهند کرد.

ناراحتی علیپور

پرسپولیس برای فصل بعد درصدد تقویت خط حمله‌اش است و یکی از بازیکنانی که احتمال حضورش در این تیم بسیار زیادشده، پیمان بابایی است. البته نام علی علیپور هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد ولی جالب اینجاست که مسئولان و کادر فنی این تیم حتی یک‌بار هم با مهاجم ایرانی ماریتیمو مذاکره نکرده‌اند. علیپور تمایل به بازگشت دارد ولی بابت اینکه تماسی با او نگرفته‌اند، از پرسپولیسی‌ها به‌شدت دلخور است. علیپور حتی به برخی از دوستانش هم گفته که از پرسپولیس حتی یک تماس هم با او نگرفته‌اند. جالب اینجاست که پرسپولیس به‌شدت نیاز به جذب مهاجم گلزن دارد و بازگرداندن علیپور می‌تواند یک خرید موفق برای این تیم باشد.

محبی در لیست پرسپولیس

یکی از بازیکنانی که در لیست پرسپولیس برای فصل بعد قرار دارد، محمد محبی، بازیکن ایرانی سانتاکلاراست. محبی در فوتبال پرتغال نتوانست درخشش قابل‌توجهی داشته باشد و حالا پرسپولیس درصدد جذب این بازیکن است. باید دید این بازیکن بوشهری برای بازگشت به فوتبال ایران چه تصمیمی خواهد گرفت. پیش از این آنچنان خبری از حضور محبی در لیست یحیی نبود.

قرارداد پورعلی‌گنجی نهایی می‌شود؟

مرتضی پورعلی‌گنجی هم یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی است. البته گفته می‌شود نگرانی‌هایی بابت پای مصدوم پورعلی‌گنجی وجود دارد و این بازیکن ملی‌پوش بعد از مصدومیت به آمادگی صددرصد نرسیده است؛ موضوعی که باعث نگرانی سرخپوشان شده و حضور این بازیکن در پرسپولیس را با چالش مواجه کرده است. سرخپوشان درصورت اطمینان از شرایط پورعلی‌گنجی، ادامه مذاکرات را برای عقد قرارداد با او انجام خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خادم IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    اگه بد میگم بگید بد میگم. وحید محمدزاده رو برای پرسپولیس بخرید هم سرزن هست هم باتجربه هم بازیساز امسال هم باعث نظم دادن به خط دفاعی آلومینیوم شده
  • Farid US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    Aval bayad taklife Goel Mohamadi maeloum shavad!? In moraby emsal miravad maghar inke etefaghate khasey biyoftad
  • سلام IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    فقط علیپور وقتی یه مهاجم مثل علیپور داشته باشیم مشکل حل میشه وقتی که مهاجم گل بزنه کل تیم انگیزه میگیرند و اگر مهاجم بی خاصیتی مثل تمیرووف لامصب گل نزن باشه و موقعیت هدر بده کل تیم دچار استرس میشه بخدا تو پایه های پرسپولیس بازیکن داریم که تمیروف پیش اونا هیچه شده سوهان روح و روان مایه دق این لامصب تمیروف وقتی میبینمش که گند میزنه کل وجودم از حرص به لرزه میافتده
  • کریم IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    اول برانکو برگرده خودش همه چیو درست میکنه
    • پرسپولیس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      داداش نمیاد خیالت راحت اگه بیاد که غمی نیست
  • djamb IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    پورعلی گنجی هرچه زودتر بیا که پادگان بهت احتیاج داره جرات برگشتن نداره بیاد باید بره سربازی
  • جواد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    انشالله که هر چی زودتر تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس با لژیونر ها بیرانوند و علی علیپور تماس بگیرند و برگردن زنده باد تیم پرسپولیس
  • شاهین IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    والا منشا و علیپور زوج فوق العاده ای با هم بودن ولی امون از دلال های اطراف پرسپولیس که راه نفس کشیدن باشگاهو بریدن چند وقت دیگه فیفا کلا پنجره باشگاه رو می کنه جاش دیوار می کشه
  • الهه IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    فقط نوراللهی برگرده دیگه هیچ کاری نکنن
  • رضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    میگن یارو نون تو خونه نداشت میرفت پیاز میخرید تا اشتهاش باز بشه!!!!! شما اول افتضاح بدهی های نجومي داخلی و خارجی رو جمع کنید بعد تیم لژیونرها ببندید،،،!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی