پشت پرده جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی مجدد به پرونده بازیکن گابنی/ ارائه صوت مشاور جنجالی فدراسیون
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی مجدد به پرونده بازیکن گابنی تیم گل‌گهر روز گذشته برگزار شد.

جلسه رسیدگی دوباره کمیته استیناف به اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر در پرونده اریک بانیاما روز گذشته با حضور مدیرعامل و معاون حقوقی این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه مسئولان باشگاه گل‌گهر توضیحات خود را در خصوص مدارک جدید ارائه شده به اعضای کمیته استیناف ارائه کردند و این کمیته قرار است با جمع‌بندی صحبت‌ها و مدارک به زودی در خصوص این پرونده‌ تصمیم‌گیری کند.

در مدارک جدید ارائه شده توسط باشگاه گل‌گهر، صوت منتشر شده غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال و چند استعلام و مدرک جدید نیز دیده می‌شود که قرار است کمیته استیناف درباره آنها تصمیم‌گیری کند. در این صوت، رفیعی مشاور حقوقی عزیزی خادم، توصیه‌هایی را درباره این پرونده به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد، موضوعی که خلاف قانون است چرا که ارکان قضایی فدراسیون، مستقل هستند و هیچ‌کس حق دخالت در این زمینه را ندارد. اتفاقی که باعث شد باشگاه گل‌گهر با استناد به آن درخواست اعاده حیثیت کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲۵ آذرماه سال گذشته باشگاه گل‌گهر را به دلیل استفاده غیر قانونی از اریک بانیاما در دیدارهای پرسپولیس، سپاهان و پیکان با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد. این رأی در بهمن ماه سال گذشته نیز توسط کمیته استیناف تأیید شد اما با اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر، قرار است مجدداً کمیته استیناف درباره این پرونده تصمیم‌گیری کند.

بانیاما بازیکن گابنی گل‌گهر طبق آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی شرایط حضور در لیگ برتر را نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقتقلال IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد یعنی فایل صوتی تاثیری نداشته و گل گهر دنبال حاشیه سازی است
    • ساوالان IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      خدا وکیلی این استقلالی ها با چه رویی از این امتیاز معیش حمایت می کنند.در صورتی که همان تخلف را با پاتوسی انجام دادند. این دو امتیاز وام هست. تا راه استقلال هموار شود .اگر استقلال قهرمانی زود مسجل شود . این دو امتیاز را پس می گیرند تا مثلا مستقل بودن کمیته را نشان دهند خودشان هم می دانند این رای ناعادلانه هست ولی فشار وزارت و فدراسیون و بابا های پشت پرده این رای را داد!!!!!
  • سعید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    به جای هزار تا هوار هوار برید ماده ۶۱ آیین نامه لیگ و آیین نامه قانون جذب بازیکن خارجی آفریقایی رو بخونید، بخدا دو تا صفحه است! و حکم بازیکن گابنی با صراحت از مصادیق باخت ۳-۰ ذکر شده! ذکر شده که هر گونه عدم تطابق مدارک بر عهده باشگاه هاست! یعنی در صورت کشف تخلف باشگاه مسئوله و تایید فدراسیون دلالتی بر تایید مدارکی که باید باشگاه صحتش رو بررسی می کرده نیست .
    • مسعود IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      پس چرا کارت بازی این بازیکن صادر شد؟!چرا مدارک این بازیکن تایید شد؟ اینجوری که شما میگین فدراسیون برگ چغندره و تیما هر کاری دلشون خواست بکنن تا اگه بر حسب اتفاق لو رفت جریمه بشن!
  • صادق IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    کمیته انضباطی با چه رویی میگویند صوت یاد شده درست نیست در حقیقت فساد خودشان رو می شود
  • mahdi IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    در داخل فدراسیون درودگر و عابدینی به آقای قلعه نویی خیانت کردند و جعل سند را لو دادند
  • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    باز حریف استقلال تو زمین نشدن از بیرون میخوان ضربه بزنن هوادارا هوشیار باشید دستایی پشت پرده هست که از همین بازی بافولاد با جدیت آغاز بکار کردن برای زمین زدن استقلال امیدوارم ناظرهای بیشتری صرفاً برای توجه به نیمکت فولاد به اهواز فرستاده بشه چون فولادیا تصمیم گرفتن جو روانی ایجاد کنند
    • کیسه هوچی و متوهم AT ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      بابا شما کیسه کشا دیگه کی هستید!؟؟؟ توهم و فرافکنی و دوغگویی شماها اصلا حد و مرز ندارد!! یعنی کیسه این سه امتیاز را در زمین مسابقه گرفته است!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی بیرون از زمین کیسه دو امتیاز اضافی مفتی نگرفته است!!!??????????????????? بازی کیسه گل گهر در زمین مسابقه مساوی تمام شد!!!!! اونوقت تو چطوری مدعی شدی که می خواهند خارج از زمین کیسه را زمین بزنند!!! بابا توهمممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    یه سوال لنگ ها کثیف بازی با سپاهان چرا سه هیچ شد فصل گذشته بعدا شما استاد بازیکن غیر قانونی هستین مثل طارمی هرچیلنگ میگه
    • کیسه کش متوهم و هوچی AT ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر به بازی نشد؛ حتی پس از گذشت یک ساعت تیم سپاهان در حالی که خودش هم میزبان بود؛ به زمین مسابقه نیامد! طبق همه قوانین جهانی تیم سپاهان بایستی بازنده اعلام میشد که عین عدالت فوتبال بود؛ اما در مورد بازیکن گابنی مساله کاملا فرق میکند! نداشتن بازی ملی یک قانون داخلی خود ساخته مسخره است که هیچ مرجعیت قانونی - بین المللی ندارد! تازه در بدترین شرایط تنها از تیم گل گهر می توانستند تنها امتیاز کسر کنند! نه اینکه به دیگر تیم ها امتیاز بدهند! این یعنی دادن امتیاز مفتی و معیشتی به تیم کیسه که هیچ گونه مرجعیت قانونی ندارد! این یعنی برنده کردن کیسه خارج از زمین مسابقه که نهایت ناجوانمردی است. اصلا شد حداقل یک بار یک کیسه کش؛ منطقی و قانونی حرف بزند! هرگز
  • هومن US ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    یک کارشناس ناکاربلدی می گفت " این بازیکن کاربازی داشته ، غیر مجاز نیست " . نمی دونم الان کجاست ببیند اکوادور را به خاطر بازی دادن و جعل مدارک تابعیت یک بازیکنش دارند از جام جهانی حذف می کنند ، تازه بازیکن اکوادور کارت بازی هم داشته. این مزخرفات را فقط در ایران می بینید. بازیکنی که جعل سند کرده ، قطعا می دانسته مشکل دارد . جریمه تقلب هم در فوتبال ۳_۰ شدن نتیجه است . این جفنگیات که فلانی گفته ۳_۰ کنید هم تاثیری در اصل قضیه ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی