نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
رضا درویش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس نسبت به نزدیک بودن به پایان فصل و باقی ماندن ۴۰ درصد دیگر از مطالباتشان گلایه‌هایی داشتند.

قبل از بازی با ذوب آهن رضا درویش به همراه محمد محمدی معاون ورزشی این باشگاه که به تازگی به او حکم داده در تمرین پرسپولیس حاضر شدند. درحالی که بعد از این حضور اعلام شد که درویش در جمع بازیکنان اعلام کرده که پاداش‌ها بازی به بازی پرداخت می‌شود اما ظاهرا همه ماجرا همین نبوده است. 

بازیکنان پرسپولیس نسبت به نزدیک بودن به پایان فصل و باقی ماندن ۴۰ درصد دیگر از مطالباتشان گلایه‌هایی داشتند. بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا از مسئولان باشگاه خواستند تا شرایط بهتری را برای پرداخت مطالبات بازیکنان در نظر بگیرند و حتی خود گل محمدی سرمربی تیم هم انتظارات تیم را عنوان کرد. درویش گویا در این دیدار توقع چنین صحبت‌هایی را نداشته اما اعلام کرده که به فکر بازیکنان و پرداختی‌ها خواهد بود.

پرسپولیس در لیگ هم ۶ امتیاز از استقلال برای قهرمانی عقب است و این روزها سرخپوشان از این بابت تحت فشار هستند. مصدومیت وحید امیری هم مزید بر علت شده تا قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ خیلی شرایط ایده آلی نداشته باشد و سکوت پرسپولیسی‌ها بابت مسائل مالی معلوم نیست تا کی قرار است ادامه داشته باشد. به نظر می‌رسد شرایط این تیم مثل آتش زیر خاکستر می‌ماند. این باشگاه بابت طلب ۸۶ هزار دلاری به استوکس هم مهلتش تمام شده و باید این پول را هم پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    ماموریتی که سازمان برای بهم ریختن تیم به درویش داده بود کامل شد حالا دیگه برو آقادرویش برو وتیم مارو رها کن همه کارا برنامه ریزی شده وبی نقص بود ایول به این هنر
  • ناشناس IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    گل محمدی اگه میخواهد دل هواداران شاد کن باید این بازیکنان سال بعد از تیمش کنار بزاره اول فرجی و دوم نعمتی وسوم مهدی خانی وجهارم آقایی وپنجم حنانوف وششم سرلک وهفتم منوچهر صفر ف و هشتم تیمرف و کامیابی نیا چون به تاکتیک و بازی مالکانه پرسپولیس نمی خورند بازی مالکانه یعنی هافبک خوب و بازیساز تیم بچرخان و بازیکنان خوب مثل طالب ریمانی وپورعلی گنجی وبیرانوند و پیمان بابایی وعلیپور و محمد محبی وسعید صادقی واشکان دژاگه و چند جوان ستاره لیگ جذب تیم کن تیمی هجومی وجنگنده وعالی داشته باش نه بازیکنان بنجل جمع کرده همیشه مصدوم یا بلد نیستن بازی کنند هر 100توپ یکی گل میکنند کادر فنی تیم خیلی خیلی ضعیف باید تقویت بشه مطهری چه سابقه بازی تو تیم بارسلون داره نه فاینورد داره اومده شاعر شده وشعر همیشه میگه بس کنید بابا تا کی دروغ
  • . IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    چطوره پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی به این روز افتاده دلیلش فقط و فقط بابا مسعودشون هست بابا مسعود که نباشه قهرمانی هم پر !!!!!
  • مهدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    فعلاکه خوب دارن کیسه رومیبرن بالا گدایی امتیاز وداور...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی