کُری‌خوانی عجیب ستاره ملی‌پوش سپاهان برای پرسپولیس/ رامین و پهلوان علیه نورافکن هم قسم شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان همواره با کُری خوانی و جنجال‌هایی همراه بوده است.

طاهره کریمی-خبرورزشی- در حالی که باشگاه سپاهان با انتشار پوستر بازی در حضور ستاره‌های پیشین پرسپولیس کری خوانی را برای سرخ‌های پایتخت آغاز کرده است، امید نورافکن ستاره پیشین استقلال هم استوری معناداری برای این دیدار به اشتراک گذاشت.

نورافکن در استوری اینستاگرام خود برای دیدار فردا نوشت: «به امید موفقیت سپاهان کبیر جلو پرسپولیس.»

درهمین راستا شنیدیم رامین رضاییان و احسان پهلوان دو بازیکن پرسپولیس که در سمت راست این تیم به عنوان مدافع و هافبک بازی می‌کنند علیه نورافکن هم قسم شدند تا به او نشان دهند تیم کبیر کدام است؟!

امید نورافکن درحالی این کُری خوانی را شروع کرد که پیش از این گفته می‌شد مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. با این حال او چندی پیش و قبل از بازی سپاهان اصفهان و استقلال به سمت نیمکت فرهاد مجیدی رفته و اختلاف قدیمی با سرمربی استقلال را مرتفع کرد.

امید نورافکن به این نیز بسنده نکرد و ضمن تکذیب شایعه حضورش در پرسپولیس، پس از تساوی تیم‌های سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما استقلال نشان داد تیمی مستحق قهرمانی است. متوجه شدم که استقلال ۲۵ هفته است که باختی نداشته و شخصیت این تیم برای قهرمانی است. امیدوارم هر تیمی که کار می‌کند و استحاق قهرمانی را دارد به این هدف برسد.

وی درباره اینکه حضور در تیم استقلال در انگیزه‌های او برای این بازی تأثیر داشت، گفت: در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و برای استقلال همیشه احترام زیادی قائلم و همیشه نیز آرزوی موفقیت داشتم. باید به خاطر پولی که می‌گیرم عشقم را به تیمم نشان بدهم و امیدوارم در آخر تیمی که حقش است، قهرمان شود.

به نظر می‌رسد این کُری خوانی اخیر امید نورافکن بی ربط با رابطه حسنه و آشتی کنان جدید این بازیکن ملی پوش با استقلالی‌ها نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    بازیکنانی از این دست هیچ وقت محبوبیت خاصی در هیچ کدوم از مکتبها نه تاج ، نه پرسپولیس و نه سپاهان ندارن. چون خیلی راحت به هر طرفی که براشون سود داشته باشه میچرخن
  • سید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    یه بازیکن لایق بازیکنی هست که وقتی پیراهن یک تیم را می‌پوشد به اون تیم وفادار باشد واحترام بگذاردفرقی نمیکنه چه تیمی باشه برای پولی که از اون تیم میگیره ارزش قائل بشه وبه هوادارای اون تیم نشون بده وفاداری ولی وقتی رفت تیم دیگه دلیلی نداره به تیم قبلی وفادار باشه
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    سپاهان کبیر!کوچولو کل یوم کیسه کشا و سپاهانی ها رو رو هم بزاری به اندازه ی طرفداران پرسپولیسی یه استان هم نمیشه!حالا قهرمانی ها و افتخارات پرسپولیس رو مثل نمیزنم چون تو امثال تو هنوز به اون رشد عقلی نرسیده اید که براتون قابل فهم باشه‌.خخخ خخخ حالا تازه فهمیدیم چرا در هر بازی که مقابل کیسه داری از اول تا اخر بازی مثل چیز کتک میخوری!اونا ذات دستمالیت رو خوب شناختن.خخخ خخخ
    • پرسپولیسی ام IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      حقیقت رو گفتی دستت حق
    • فریبرز تاجی _ افتخار میکنم مکتب پاک منصور پورحیدری IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      سلام ببخشید مزاحم میشم😘😘 فقط میخواستم یادآوری کنم پرطرفدار بودن افتخار نیست عشقم به امید گرفتن ستاره سوم 💙💙💙💙
  • کیسه سوزان IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    این تور افکن لامصب تا دو سه سال پیش عجب هلویی بود عجب چیزی بود ولی الان ریش میزاره دیگه هلو نیست
  • امین IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    خوب سپاهان نشون دادکبیره وتیم پیروزی نشون داد بیشتر یه تیم بابایی البته بابا مسعودی
  • علیرضا استقلالی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    آفرین به نورافکن. که متعصبانه بازی می‌کنه هر تیمی که هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی