رونالدو - نایکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در چشایر با گروه فیلمبرداری نایکی در حالی که دو بدلش هم حضور داشتند در حال فیلمبرداری برای یک ویدیوی تبلیغاتی جدید بود.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای فیلمبرداری ویدیوی تبلیغاتی جدید شرکت «نایکی» در زمین‌های فوتبال منطقه چشایر توسط هواداران احاطه شد.

فیلمبرداری نایکی

رونالدوی ۳۷ ساله همراه با گروه فیلمبرداری نایکی به چند زمین فوتبال در چشایر رفت و جالب این که دو بدل او هم در کنارش حضور داشتند. رونالدو سرتاپا مشکی‌پوش بود و به نظر می‌رسید که برای تبلیغ کفش جدید نایکی که ظاهراً «مرکوریال» قرمز و سفید است شرکت می‌کرد. جالب این که کفش‌های بدل‌های او تفاوت داشت و نایکیِ مشکی بودند. با این حال حتی مدل مو و رنگ پوست این دو بدل کاملاً شبیه به رونالدو بود. یکی از آن‌ها که گوشواره‌ای شبیه رونالدو هم داشت.

برنده ۵ توپ‌طلا توسط محافظان زیادی در حین فیلمبرداری احاطه شده بود که به مردمی که تجمع کرده بودند اجازه نزدیک شدن به او نمی‌دادند. در حین فیلمبرداری خبری از جورجینا رودریگس نامزد رونالدو که به تازگی صاحب فرزند جدیدی شده نبود.

بدل‌های کریستیانو رونالدو هم تا آنجایی که رؤیت شدند در حال گرم کردن بودند و کسی اصلاً متوجه آن‌ها نبود. ظاهراً برای گروه فیلمبرداری محافظت از آن‌ها اهمیت خاصی نداشت.

رونالدو - نایکی

رونالدو - نایکی

قرارداد نایکی

کریستیانو رونالدو با شرکت نایکی قراردادی با مبلغ خیره‌کننده ۱۴٫۷ میلیون پوند در سال دارد و در ازای آن لباس‌های ورزشی این برند را می‌پوشد و در ویدیوهای تبلیغاتی خاصی هم حضور دارد. این قرارداد باعث شده رونالدو بالاتر از ستاره‌های دیگر جهانِ ورزش مثل نیمار، لبرون جیمز، تایگر وودر و رافائل نادال، پردرآمدترین طرف قرارداد با شرکت آمریکایی نایکی باشد.

در ویدیوی جدیدی که در حال ضبط بود، رونالدو کفش‌های مرکوریال مدل «Superfly VIII Elite Dream Speed ۵» را پوشیده بود و احتمال دارد این ویدیو هم برای تبلیغ همین کفش‌ها باشد. او از سال ۲۰۱۰ که با نایکی قرارداد داشته بیش از ۳۰ مدل از کفش‌های مرکوریال را پوشیده است. احتمالاً نسخه جدیدی از کفش‌های مرکوریال به زودی با حضور رونالدو رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ هم ویدیویی تبلیغاتی از نایکی در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شود که رونالدو در آن حضور پررنگی خواهد داشت.

رونالدو - نایکی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آندرس ❤️ IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    اصلا شبیهش نیستن
  • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    مثل مقایسه بنز و پیمانه، کجاش شبیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی