نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 گل‌محمدی به خاطر اتفاقات رخ داده در دربی با ۴ جلسه محرومیت قطعی مواجه شد اما به این رای اعتراض کرد تا پرونده وارد مرحله رسیدگی در کمیته استیناف شود.

 فدراسیون فوتبال چهارشنبه شب اعلام کرد تقاضای اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر بابت استفاده غیرمجاز از بازیکن آفریقایی خود را نپذیرفته و رأی دقیقاً همان چیزی است که کمیته استیناف چند ماه قبل اعلام کرده بود بنابراین خبری از بازگشت هفت امتیاز این تیم سیرجانی و کم شدن ۲ امتیاز از استقلالی‌ها نیست و جدول تکان نخواهد خورد. 

این اتفاق استرس استقلالی‌ها را در آستانه بازی با فولاد به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داد و حالا می‌دانند که اختلاف امتیازاتشان با پرسپولیس همچنان روی عدد ۶  باقی مانده است ولی پنجشنبه قبل از اینکه تمرین استقلال آغاز شود این شایعه در جمع فوتبالی‌ها مطرح شد که احتمالاً کمیته استیناف یک جلسه از محرومیت یحیی گل‌محمدی را کاهش می دهد. البته مسأله هنوز قطعی نشده و فقط شایعه‌ای است که میان  فوتبالی‌ها شنیده می‌شود و حتی خود پرسپولیسی‌ها هم این مسأله را شنیده بودند.

 گل‌محمدی به خاطر اتفاقات رخ داده در دربی با ۴ جلسه محرومیت قطعی مواجه شد اما به این رای اعتراض کرد تا پرونده وارد مرحله رسیدگی در کمیته استیناف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    اینشاله یحیی برگرده و پرسپولیس چهارتاش ببره استقلال چهار بازی باقیمانده مساوی کنه. مشکل یحیی پست بازیکنان ثابت نیست هر بازی چند تغییر پلن بی هم مثل استقلال نداره
  • کیسه سوزان IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    تمامی این کارها خیمه شب بازی هست بابا از اول فصل قرار بوده که کیسه قهرمان بشه اگه کسی تا حالا نفهمیده که کیسه با زدوبند به قهرمانی نزدیک شده حتما خواب بوده یهو بچه هوادار هم فهمیده که تبانی در کار بوده وهست از اول فصل پروژه قهرمان کردن کیسه شروع شد و دو گروه هم کار را دست گرفتند گروه اول برای کمک کردن به کیسه از داوری گرفته تا خیلی کارا و وظیفه گروه دوم زمین زدن پرسپولیس از همه طریق هم بیرون از زمین هم تو زمین به کمک داوران که با قضاوت علیه پرسپولیس نزارن برنده بشه نمونه اش بازی پرسپولیس با ذوب آهن یهو پنالتی صددرصد یه تک به تک صددرصد گل که داور آفساید مردود گرفت از وقت اضافی کم کرد و از حرکات داور مشخص بود که عجله میکرد بازی با همون نتیجه مساوی تمام بشه اگه تمام بازیهای این فصل پرسپولیس و کیسه را با عدالت کارشناسی کنند و اشتباهات عمدی داوران را حذف کنند و طبق بازی واقعی امتیاز بدن الان پرسپولیس صدر جدول بود و کیسه چهارم و باید برای سهمیه تلاش میکرد مطمئن باشید قهرمان واقعی این فصل هم پرسپولیس است اگه کیسه قهرمان بشه در اصل و به واقعیت عینه کیسه را قهرمان کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی