فدراسیون فوتبال از بدعت عربستانی‌ها الگوبرداری می کند/ پرسپولیس در ماجرای سال گذشته اصلاً مقصر نبود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس در واکنش به تصمیماتی که برای بازی سرخ‌پوشان و سپاهان گرفته شده، می‌گوید: این تصمیمات فوتبالی نیست. این بدعت غلط را عربستان سعودی در آسیا گذاشت و حالا ما از این کار اشتباه الگوبرداری می‌کنیم.

طاهره کریمی-خبر ورزشی:دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان دقیقه ۹۰ بدون تماشاگر شد تا صدای هواداران قرمز درآید. پرسپولیسی‌ها معتقدند در حکم کمیته انضباطی اصلا اشاره ای به بدون تماشاگر بودن بازی نشده و این دیدار باید با تماشاگر برگزار می‌شد.

یکی از این افراد بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس است که در این رابطه صحبت‌های جالبی دارد.

 اغلب هواداران پرسپولیس نسبت به بدون تماشاگر شدن بازی این تیم مقابل سپاهان معترض هستند؟

حق دارند، این یک تصمیم فوتبالی نبوده و سازمان لیگ باید جوابگو باشد. اساسا برگزاری بازی در زمین بی طرف هم توجیهی ندارد.

 اما این تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی سال گذشته بوده است؟

 این تصمیمات فوتبالی نیست. این بدعت غلط را عربستان سعودی در آسیا گذاشت و حالا ما از این کار اشتباه الگوبرداری می‌کنیم.

 پس شما مخالف برگزاری بازی در زمین بی طرف هستید؟

بله، همین طور است. شما کجا دیده اید بازی یک تیم را به زمین بی طرف ببرند؟ همه جای دنیا ممکن است جنجال یا حاشیه به وجود بیاید اما برگزاری بازی در زمین بی طرف اشتباه محض است.

 ولی اتفاقات تلخی در فصل گذشته رخ داد که...

جریمه مالی را برای همین موضوع گذاشته‌اند. معمولا در لیگ‌های معتبر دنیا سعی می‌کنند حتی تیم‌ها را از حضور تماشاگران هم محروم نکنند. سپاهان باید در اصفهان مقابل پرسپولیس بازی کند و پرسپولیس هم در تهران ضمن آن که تا جایی که حافظه‌ام یاری می‌کند یحیی گل محمدی و شاگردانش در ماجرای سال گذشته مقصر اصلی نبودند.

 بازی رفت هم در اراک بدون تماشاگر برگزار شد.

آن زمان ویروس کُرونا هنوز فروکش نکرده و تمام بازی بالاجبار بدون تماشاگر برگزار می‌شد. حالا که ورود تماشاگران آزاد شده باید اجازه می‌دادند طبق قانون تماشاگران در استادیوم حاضر شوند. اصلا اگر بنا بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود می‌شد مسابقه را در کرج انجام داد. چرا این همه راه تیم را به سیرجان کشاندند؟

به دلیل اینکه اراکی‌ها بازی داشتند. شورای تأمین استان گیلان با برگزاری بازی در انزلی موافقت نکرد و فقط سیرجان پس از مخالفت اولیه، موافقت کرد.

 اما به نظرم باید زودتر به باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کردند که بازی بدون تماشاگر است. اگر زودتر اعلام می‌کردند به احتمال زیاد پرسپولیس در کرج بازی می‌کرد و این همه هزینه سفر به سیرجان نمی‌کرد. متأسفانه درفوتبال ایران برنامه ریزی واقعا جایی ندارد و همه چیز در دقیقه ۹۰ است.

حمید مطهری هم این موضوع را ظلم به پرسپولیس دانست؟

 به هر حال برگزاری بازی مهم پرسپولیس و سپاهان بدون تماشاگر اصلا جالب نبوده و نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    غحرمانی تیم کمیته انزباتی وفدراثیون شوتبال مبارک ودر پایان از زهماط بیشاابح کلیه کسانیکه به هر طریق ممکن به این طیم کمک های بلا اوز کردند کمال تشکر وسپاس را اعلام مینمایم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی