نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
حسن ختام طارمی در پرتغال با قهرمانی پورتو/ ستاره ایرانی سلطان پاس شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی پورتو در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال با عملکردی خوب حسن ختامی به همراه تیمش داشت.

شب گذشته در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال و در چارچوب هفته سی‌و چهارم پورتو قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها مقابل استوریل پرایا به برتری ۲ بر صفر دست یافت.

در این دیدار مهدی طارمی از ابتدا در ترکیبب تیمش حضور داشت و ۹۰ دقیقه برای پورتو بازی کرد اما موفق به گلزنی نشد. با این برد پورتو بیست‌ و نهمین برد فصل را جشن گرفت.

با نگاه به عملکرد طارمی در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال متوجه می شوید در این بازی او کاملا در خدمت تیم بوده و به هیچ عنوان به کارهای انفرادی و افزایش تعداد گل‌هایش نپرداخته است. قهرمانی پورتو پیش از این مسجل شده بود و هر بازیکنی می‌توانست برای افزایش رکوردهای فردی در این بازی تلاش کند ولی با نگاه به نقشه حرارتی-حرکتی ستاره ایرانی متوجه می‌شوید این بازیکن غالبا در میانه زمین در خدمت تیم بوده است.

طارمی در این بازی ۳ بار به طرف دروازه استوریل پریا شوتی زنی است که دوبار به مقصد نرسد و مدافعان توپ را دفع کردند. ستاره ایرانی دقت پاس فوق العاده ای را در خط حمله داشت و موفق شد ۹۶ درصد پاس‌هایش را به مقصد برساند. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی ۴۰ بار لمس توپ داشته و موفق شده یک بار به دروازه رقیب شوت بزند که به گل تبدیل نشده است.

طارمی با این عملکردش امتیاز خوب ۶.۶ از ۱۰ را دریافت کرد تا حسن ختامی در این فصل از لیگ پرتغال به همراه پورتو داشته باشد و جام قهرمانی را با گل‌های تاثیرگذارش برای تیمش بالای سر برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی