یک بازیکن پرسپولیس در این فصل بسیار بد بود و قهرمانی را از تیم گرفت/ اگر به سیدجلال اعتقاد داشتید چرا این همه مدافع خریدید؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سه بازیکن خارجی پرسپولیس بسیار بی‌کیفیت بودند و دلیل جذب آنها را متوجه نمی‌شوم.

حمید درخشان در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: اطمینان داشته باشید اگر لیگ کمی دیگر ادامه داشت معلوم نبود پرسپولیس بتواند همین جایگاه را هم حفظ کند.

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس تاکتیک مشخصی ندارد و ابتدای فصل با جدایی برخی بازیکنان شرایط بدتر هم شد. در کنار جدایی بازیکنان کادرفنی نتوانست با کارشناسی درست بازیکنان جدید را جذب کند و این بازیکنان هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد ضعیف رضا اسدی، گفت: رضا اسدی بازیکن بسیار باکیفیتی بود اما بعد از حضور در پرسپولیس نتوانست کیفیت خود را حفظ کند. به اعتقاد من خرید اسدی اشتباه نبود اما از او درست بازی گرفته نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شیوه استفاده غلط از  بازیکنان دلیل افت نفرات  دیگر پرسپولیس چون مهدی ترابی است، اظهار داشت: یکی از هنرهای کادرفنی استفاده درست از بازیکنانی است. به اعتقاد من کادرفنی پرسپولیس از بازیکنان خود آنطور که باید بهره نبرد و حتی برخی ستاره چون وحید امیری و مهدی ترابی هم افت کردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد حامد لک، گفت: دروازه‌بان این تیم بسیار بسیار بد بود و متاسفانه باید بگویم یکی از دلایل قهرمان نشدن پرسپولیس دروازه‌بان آنها بود. ای کاش کادرفنی از دروزاه‌بان‌های دیگر خود بیشتر بهره می‌برد.

یک بازیکن پرسپولیس در این فصل بسیار بد بود/ یحیی ویژگی مهم مجیدی را نداشت

وی در خصوص اینکه چرا احمد گوهری باید بعد از انجام بهترین بازی خود نیمکت‌نشین شود، تصریح کرد: این موضوع را باید از کادرفنی سئوال کرد اما به اعتقاد من باید به گوهری میدان داده می‌شد تا حداقل شاهد دریافت گل‌های عجیب نبودیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد سید جلال حسینی، گفت: وقتی بازیکنی پا به سن می گذارد نمی تواند مثل سابق به خود کمک کند. در خصوص عملکرد سید جلال حسینی نمی‌خواهم صحبت کنم اما نکته جالب برای من این است که اگر کادرفنی به سید جلال اعتقاد دارد چرا اول فصل ۷ مدافع دیگر جذب کرد. 

وی تاکید کرد: چرا باید بازیکن باکیفیتی چون علیرضا ابراهیمی یک فصل روی نیمکت بنشیند و بازی نکند؟ او دیروز وقتی وارد میدان شد کیفیت خود را نشان داد و حالا باید از کادرفنی سئوال کرد که چرا به او میدان ندادند و کمتر از ۱۰۰ دقیقه در لیگ بازی کرده است.

درخشان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرمربی شجاعت است و اگر مربی این ویژگی را نداشته باشد در حساس ترین شرایط جام را از دست می دهد. ریسک و شجاعت دلیل قهرمانی فرهاد مجیدی با استقلال بود.

درخشان درباره اینکه چرا گل محمدی هنوز به ترکیب اصلی خود نرسیده است، گفت: ۳ بازی تا پایان فصل بیشتر نمانده و اینکه کادرفنی هنوز به ترکیب خود نرسیده عجیب است. در کادرفنی پرسپولیس افراد باتجربه زیادی حضور دارند و انتظارم این بود که خیلی سریع به ترکیب اصلی برسند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در هر بازی با یک ترکیب روانه میدان شد و این تغییرات زیاد قطعا به هر تیمی آسیب می رساند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در فوتبال ایران به بازیکنان و مربیان خارجی زمان زیادی داده می‌شود اما به استعدادهای ایرانی هیچ زمانی برای نشان دادن توانایی‌هایشان نمی‌دهند، گفت: این یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال ایران است که باعث از  بین رفتن بازیکنان و مربیان زیادی در طول فصل می‌شود. 

وی تاکید کرد: دست‌های پشت‌پرده و پول‌های زیادی که بابت جذب آنها داده می‌شود دلیل استفاده از آنها است. کادرفنی پرسپولیس می‌توانست اینقدر که به تمیروف فرصت داد به مهدی‌خانی هم بدهد و مطمئن باشید او بهتر از تمیروف بود.

درخشان خاطرنشان کرد: شما ترکیب پرسپولیس را بررسی کنید تا متوجه شوید چقدر پاکدل و عبدی بعد از گلزنی و در خششی که داشتند از ترکیب اصلی خارج شده اند. پرسپولیس سه مهاجم ایرانی بسیار خوب در اختیار دارد اما تاکید زیادی به استفاده از یک مهاجم بی‌کیفیت خارجی می‌شود.

وی افزود: ناراحت کننده است که  مربیان ما می روند و از کشورهایی که اصلا فوتبال ندارند بازیکن می‌خرند و در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کنند اما حاضر نیستند به جوانان بااستعداد کشورمان در حد یک بازی جام حذفی میدان دهند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان گفت: در مجموع خریدهای خارجی پرسپولیس یکی بدتر از دیگری بودند و هیچ کدام از آنها نمره قبولی نگرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    این بازیکنان اگر دست قلعه نوعی یا نکونام بودند الان جشن قهرمانی میگرفتند یحیی بازیکن شناس نیست واقعا درخشان حرف حق زد
    • ف دال IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      ایشون فقط حرف می‌زنه، حرفِ یامفتِ ظاهراً قشنگ. همین بابا کسی بود که به نام «حمایت از بازیکن تولید! داخل»، نیلسون(مطمئن‌ترین گلر پرسپولیس بعد عقاب آسیا)رو رد کرد و با جذب بدترین گلر تاریخ پرسپولیس، فاجعه‌ای به‌نام باب‌اسفنجی‌گیت رو خلق کرد. یعنی یه‌جوری سوراخ بود که می‌گفتیم صدها رحمت به حسین هوشیار با یک چشم بینا! سال 73 هم اگه هنگ نکرده بود و بعد اخراج رضامالدینی دو تا تعویض درست می‌کرد، اون فاجعه به بار نمی‌اومد. شاید بیشتر شما یادتون نیاد اما چندوقت قبل اون دربی کذائی جواد منافی تصادف کرد و چپ پرسپولیس بدجور بالانس و قدرتش به هم خورد. منافی به کنار، اون پرسپولیس (73) اما 5 تا فیکسش‌م بیرون می‌ذاشت، 3-0 اون دربی رو برنده بیرون می‌اومد، هزاران دریغ و افسوس. این آقا هرچه در زمان بازیکنی خوب و حتی می‌شه گفت عالی بود و برای پرسپولیس نفع و آورده داشت، در برهه مربیگری بزرگ‌ترین دست‌آوردش آشنائی با استاد سیاسی (رئیس وقت هیئت‌مدیره که بهتره بخونید همه‌کاره‌ی پرسپولیس) و حمله به سمت دروازه‌های بسازبفروشی و خونه روی خونه گذاشتن بود، البته نه در مستطیل سبز ها، در مناطق تک‌رقمیِ شهر تهران! یاهو.
  • ف پرسپولیسی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای درخشان! البته نتیجه استفاده از مربی ایرانی رو هم دیدیم که به قول خودت فصل داره تموم میشه هنوز به ترکیب اصلی نرسیده و کلی بازیکن رو هم سوزونده!
  • ف پرسپولیسی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای درخشان! البته نتیجه استفاده از مربی ایرانی رو هم دیدیم که به قول خودت فصل داره تموم میشه هنوز به ترکیب اصلی نرسیده و کلی بازیکن رو هم سوزونده!
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    همین خارجی های بدرد نخور اگه زیر دست برانکو بود بهترین بازیکن لیگ برتر ایران میشد. گل محمدی در کل مربی خوبی هست ولی یه سری مشکلاتی داشت.اول اینکه به راحتی تو تله جنگ روانی مجیدی و آجرلو گرفتار شد و باعث شد برای تیم خودش ایجاد حاشیه کنه.دومین مشکل نبود بدنساز خوب و یک مربی دروازه بان خوب و کادر قوی.سومین اصل که یک مربی نیاز داره اول بازیکن شناس باشه و بتونه از بازیکن بازی بکشه و دوم اینکه روانشناس باشه.الان کسانی که میگن وزیر و دولت و پنالتی معیشتی همش بهانه هست.مگه یادتون رفت زمان مربی گری برانکو چه بلایی سر پرسپولیس آوردن.پرسپولیس را با خاک یکسان کردن.و اگه درایت و مدیریت همین برانکو نبود چه بسا پرسپولیس برای بقا میجنگید.همین سلطانی فر و سازمان لیگ و داوران همگی هر کاری کردن که به پرسپولیس ضربه بزنند که اگه جای برانکو همین گل محمدی بود به لیگ پایینتر سقوط میکرد.با یازده بازیکن بی نام و نشان پرسپولیس خسته را قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا کرد.هر بازیکنی که به پرسپولیس میومد برانکو ازش ستاره میساخت.
    • بهنام IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      برانکو کم بازیکن بی کیفیت خارجی نخرید ولی چون قهرمان میشد کسی توجه نمی کرد.
  • پرسپولیس زلزله IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    همین تیم باقدرت کمتر دست برانکو بود با جوانان نایب قهرمان آسیا شد وقهرمان لیگ اینجاست که هنر وعیار مربی مشخص میشه یحیی بدون ستاره کاری از پیش نمیبره متوصل میشه به بهانه بیانیه اعتراض استعفا پس لطفا هرچه سریعتر الآن استعفا بدید مانو خوشحال کنید
  • پرسپولیس زلزله IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    همین تیم باقدرت کمتر دست برانکو بود با جوانان نایب قهرمان آسیا شد وقهرمان لیگ اینجاست که هنر وعیار مربی مشخص میشه یحیی بدون ستاره کاری از پیش نمیبره متوصل میشه به بهانه بیانیه اعتراض استعفا پس لطفا هرچه سریعتر الآن استعفا بدید مانو خوشحال کنید
  • Farid US ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    Harfhaye ma ra zady va bayad kheily zodtar mizady man aslan be gahremany kary nadaram, chera Persepolis nabayad behtar az ghable ravan bazy konad kadre fany masoule hameye inha hast Persepolis inghadr bayad behtar shavad ke be rahathy ba hamin bazykonane irany dar asia aval shavad na intoury?
  • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    تیم پنج فصل قهرمان شده . دوتا فینال لیگ قهرمانان داره دوتا نایب قهرمانی داره بازم میگید تیم بد بود . اقای درخشان شما خودت هز وضعیت تیم خبر داری بجای دلداری داری حرفهای بی ربط می زنی . کجا بقیه فرواردهای پرسپولیس مثل تمیروف بودن . ابراهیمی دیروز دو تا اشتباه عجیب داشت .امیری و ترابی مصدوم بودند که خدایی خودت بودی می فهمی چی میگی و....... چقدر بازیکن به باشگهای اروپا و اسیا داد به نظرم پرسپولیس یک دهه عالی داشت این برای من ثابل احترامه نه حرفهای مثل حرفهای درخشان و بقیه تازه استقلال از ضعیف بودن بقیه تیم ها
  • گیوکی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    درود بر هر فردی که دلش به عشق پرسپولیس می تپد. ضربه ای که یحیی به پرسپولیس زد به این زودی ها جبران نمی شود. استقلال قهرمان شد چون حقش بود انتظار داریم با گل محمدی و این ترکیب های بی انضباطش قهرمان بشیم. عبدی بیچاره این هفته گل می زد از لیست خارج می شد تا سه هفته دیگه. وجدانا یحیی در حد مربیگری تیم های دسته دو هم نیست. ی خرید درست نداشت. اگر سال قبل هم پرسپولیس خوب بود نتیجه کارای برانکو بود، نه این مربی بود نه کالدرون
  • ح س IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای گل محمدی بسیار آدم ترسو وبی کیفیتی هست بازیکنانی چون عبدی و مهدی خانی رو واقعا نابود کردمتاسفم برای آقای مطهری که قبل از بازی میگفت که ما بلدیم که سپاهان رو شکست بدیم تیم شما دربرابر ذوب آهن اصفهان هم مستحق باخت بود شما و آقای گل محمدی کنار زمین انگار که میت وایستاده فقط برید خجالت بکشید
    • جهان IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      ۱۰ تا جام در۵سال دوبار فینال اسیا قهرمانیهای پیدرپی لیگ حذفی سوپر جام درحالیکه ۶سال قبل هم تیم با طراوت برانکو با تفاصل گل جام را ازدست داد تمام امارها را زیرو کردیم ۱۴بار قهرمان لیگ شدیم شما تازه ۹امین قهرمانیتون بوداما امسال پرسپولیس خودزنی کرد پنجره های بسته مصدومیتهای پیاپی بدنسازی ضعیف اول فصل رفتارهای ناپخته گل محمدی که منجر محرومیتش شد وکلی امتیاز فقط بخاطر نبودن اوروی نیمکت پرسپولیس ازدست داد عدم ثبات مدیریت بازیکنان فاجعه خارجی ازدست دادن بهترین مهره ها وجایگزینی بابدترین انتخابهای ممکن دروازه بانهای فاجعه مسخره بازی وحق کشی اشکار فدراسیون درمورد گل گهر ودادن امتیاز مفت به استقلال که ازابتدای فصل تمرکز پرسپولیس رابهم زد پنالتیهای سریالی وخنده دار استقلال درهفته های مختلف و...با همه اینها پرسپولیس تادوهفته پیش نزدیک همین تیم مجیدی بود که فوتبال نازیبا به سبک اتلتیکو بازی میکنه اما درمجموع امسال حق پرسپولیس قهرمانی نبود شاید سپاهان شایسته ترین بود اما یقین کنید تیم دفاعی مجیدی تاسالهای سال خو
  • محمد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    اول باید نیمکت مربی گری کامل عوض بشه بعد۸۰ درصد تیم ..آقای گل‌محمدی پادشاهی پرسپولیس رو نابود کرد دروازبان آقای لک به تنهایی ۲۱ امتیاز از پرسپولیس گرفت حالا یا شرطبندی در کار بود یا به هر دلیل دیگه.گلهایی چه خورده رو اگه خوب نگاه کنید متوجه میشید..ماایرانیها فقط باید چوب بالا سرمون باشه.یکی مثل برانکو باید باشه رو به پدرش هم نمیده..پرسپولیس مدیرعاملی مثل دادکان یا گرشاسبی میخواد.این مدیر به درددلالی میخوره.گلمحمدی واکیپش توی این چند سال خوب کاسبی کردن...اگه برای فصل بعد دنبال دایی یاکریمی باشن بازهمین بلا به سرمون میاد..پرسپولیس واسه ما همیشه قهرمانه۱
  • احمدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    با تمام احترام به سید جلال وتشکر بابت زحماتش ولی برادر وقت رفتن فرا رسیده جارو برای دوتا جوون بازکن حداقل سالهای بعد دفاعمونو بیمه کنن شما زحمت کشیدی درست ولی شیر هم پیر بشه دیگه توان جنگیدن نداره کلا تیم نیاز به دگرگونی وجوانگرایی داره آقا یحیی کجان اون جوونایی که برانکو تو فینال آسیا ازشون استفاده کرد؟ بگذارید نسل تازه نفس و با دانش وجوون پرسپولیس رو بگیرن از سرپرست گرفته تا بازیکن تیم باید تغییر کنه
  • سیامک IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    پرسپولیس به دستهای پشت پرده باخت .پرسمولیس به عدم تمرکز وخودباوری گلرش باخت .پرسپولیس تنها بود .درمقابل ببینید چند نفر وچند مربی استقلال راکمک کردند .خاله فرهاد با کمک تمامی آبی ها و داوران اول شد
  • كيانوش IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    به نظر من گل محمدي و كادرش پرسپوليس و بازكناي خوبش را نابود كردن مربي كه هنوز تركيبشو پيدا نكرده مربي نيست فقط بلد غر بزنه همين بازيكنا تو تيمهاي خودشان همه ستاره بودن از عبدي و ابراهيمي و اسدي و بگير تا شيري و نعمتي و شجاعي را همه را سوزند بعد از اين همه متوجه نشد كه لك اگه لك بود بخاطر دفاع هايي مثل شچاع و كنعاني زادگان و نورالهي جلوش بود اخه يه دروازه بان نود درصد تيمه چقدر گل مفت خورد كدوم توپ سخت را جمع كرد ولا گوهري صد شرف داره به لك تا كي بايد با باند بازي بازيكن بذاري تو زمين آخه تميرف چيه كه اينقدر فيكسه نصف تميروف پاكدل را ميزاشتي ده تا گل زده بود بهتر گل محمدي و تيمش استعفا بده لااقل سال ديگه تيم سرسامون بگيره
  • هوادار IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    ای بابا حمید خان من بعنوان یه هوادار تعصبی که علم فوتبال آنچنانی هم ندارم از سومین بازی پرسپولیس در این فصل در کامنت هام گفتم پرسپولیس داره از ناحیه کادر فنی آسیب میبینه، کادر فنی پرسپولیس 3 ایراد بسیار بزرگ داره: اول اینکه دانش پرورش و حفظ بازیکن رو نداره. دوم اینکه دانش خرید و انتخاب بازیکن رو نداره و سوم اینکه همش دنبال کل کل با بازیکن و مربی سالاری هستن و هیچ میدونی به بازیکن ها نمی دهند.این 3 فاکتور عامل شکست پرسپولیس شد.سپاهان در بازیهای آسیایی خرس وسط شده بود ولی بیاد و پرسپولیس رو شکست بده خیلی درده.حالا تیمهایی مث هوادار و فجر و پدیده و ...که دیگه نوبره...
  • مظفری IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    من هوادار پرسپولیسم اینهمه بازیکن شوت زن باکیفیت درلیگ هست باید ازهمانها جذب می کردند درتمام فصل ۳تا شوت حساب شده نزدند سه کرنر هدفدارنزدند ۳ سانتر حساب شده نداشتندبازیکنان قد کوتاه وبی کیفیت که درمقابل تیم‌های ته جدول کارایی نداشتند دفاع تیم‌ها تمام سرها را می زدند روش بازدی فقط از گوشه راست دروازه حریف بازی با توپ که همه تمها دستشون راخونده بودند دروازه بان افت شدید سرمربی ومربیان بی جنب وجوش بودند عبدی مثل چوب خشک بدون انعطاف بدنی گلزنی
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    سلام آقای‌درخشان‌همین‌آقاسیدجلال‌که‌میگوئی‌پابه‌سن گذاشته‌راباتمام‌بازیکنانی‌که‌دوست‌شما‌گلمحمدی جذب‌کرده‌را‌،اگر‌مقایسه‌‌کنی‌میفهمی‌چه‌قدر‌موثر‌بوده کدامشان‌مثل‌آقا‌سید‌جلال‌توانستند‌گلزنی‌کنند؟؟؟؟؟؟ کدامشان‌حتی‌خودشما‌درزمانی‌که‌بازی‌میکردی توانستند‌وتوانستی‌در‌زمین‌به‌عنوان‌کاپیتان‌تیم‌را خوب‌رهبری‌کنند‌وشما‌رهبری‌کنی؟!؟!؟! این‌را‌خوب‌بدان‌آقاسید‌پولی‌که‌دارد‌میبرد‌‌حلال‌است واما‌آخرِ‌کلام‌باشما‌که‌پیشکسوتی‌پرسپولیس‌را یدک‌میکشی زحماتِ‌شما‌زمانی‌که‌بازیکن‌بودی‌محفوظ‌ولی‌الان مربی‌شده‌ای شب‌دراز‌،و‌قلندر‌بیدار خواهیم‌دید‌وشنید‌،در‌سایپا‌چه‌خواهی‌کرد گلمحمدی‌پرسپولیسی‌را‌که‌زیرساختش‌آماده‌بود مانندِ‌یک‌هلو‌تحویل‌گرفت تازمانی‌که‌زیر‌ساختها‌محفوظ‌بود‌خر‌مراد‌،را‌سوار‌بود وقهرمانی‌می‌آورد ولی‌کسانی‌را‌،آورد‌که‌صنار‌به‌کار‌نیامده‌ونمی‌آیند همین‌کارهایش‌تیم‌را،زمین‌زد‌وکلی‌هزینه‌وبدهی به‌باشگاه‌تحمیل‌کرد جالب‌است‌یک‌نفر‌میگوید‌۷۰٪افرادی‌را‌که‌خواسته‌جذب کردند!!!!!! خودش‌میگوید‌اینها‌را‌من‌نخواستم!!!!!!! قسمِ‌حضرتِ‌عباس(ع)‌را‌باور‌کنیم‌یا‌،دُمِ‌خروس‌را
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    سلام جناب‌درخشان‌فراموش‌کردم‌عرض‌کنم دوست‌شما‌گلمحمدی‌‌‌همیشه‌زمانی‌که‌تیمش‌باخته زمین‌وزمان‌را‌مقصر‌دانسته‌غیر‌ازخودش‌را!!!!!! اگر‌به‌جای‌آقای‌قلعه‌نوعی‌بود‌واین‌همه‌مصیبت‌به تیمش‌وارد‌میشد‌چه‌کار‌میکرد؟؟؟؟؟؟ ‌چه‌گلمحمدی‌ویاحتی‌شما‌اگر‌به‌جای‌آقای‌قلعه‌نوعی بودید‌فرار‌،را‌،بر‌قرار‌ترحیح‌میدادید
  • جواد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    ای بابا خودت رو جای هوادار استقلال بزاری چکار می‌کنی فقط تنها این اتبات شد قهرمانی 5سال گذشته رو باید به پای بابا مسعود و مامان اذرها نوشت وگرنه این تیم همون تیم دهه 70یا هشتاد هستش به جرات هیچ تیمی تو ایران چه قرمزی چه آبی چه سپاهان نمیتونه 5سال قهرمان بشه مگر با کمکهای خارج از فوتبال جالبتر اینکه امسال هی از بازیکن تا مدیر و مربی میگن نمی‌خوانند ما قهرمان بشیم چون قبول دارند خودشون که نتایج از خارج تأثیر داره در پایان هیچ قهرمانی ارزش زد و بند نداره وگرنه اسنپ کاپ زیاده جان هرکی دوست دارین حداقل با خودتان صادق باشید خدا از سر تقصیرات بابا مسعودها و آقازاده ها نگذره که اینطوری باعث تفرقه میشن بزارین همه چی داخل زمین مشخص بشه نه که ی تیم رو پنج سال قهرمان کنی وگرنه این همون کادر فنی دوسال پیش هستش فقط وزیر ورزش و ارتباطات عوض شدن
    • عیلامی TR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      به نظر من برای هواداران پرسپولیس واستقلال باید گریه کرد چون از پول مالیات مردم وکارگر ومعلم به بازیکنان بی کیفیت پول میلیاردی می دهند وهواداران انها به جای فکر گردن به هم فحش می دهند در رابطه با فساد اخلاقی مجیدی در کشورهای عربی وپولی که از دادن قایدی نصیب اون واجرلو شدوپولی که از خرید دو باریکن خارجی بی کیفیت درجیب مدیران پرسپولیس و گل محمدی رفت بایدتحقیق کرد فساد فوتبال در ایران از فساد بانکی بیشتر است خدا لعنت وزرات ورزش کند
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    پرسپولیسو حامدلک نابود کرد با گلمحمدی دوتاشم باید برن ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی