نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
۳ |
۴
حرف خوشحال‌کننده پدر مسی برای هواداران بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خورخه مسی در فرودگاه شهر بارسلونا دیده شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

باشگاه بارسلونا پس از ۱۷ سال در آستانه به پایان رساندن اولین فصل فوتبالی بدون حضور لیونل مسی در این تیم است. فصلی که در آن غیبت فوق‌ستاره آرژانتینی در ترکیب نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر احساسی نیز به وضوح به چشم می‌آمد.

در عین حال، ماجراجویی مسی در پاریس هم به پایان اولین سال خود خواهد رسید. پس از آن کنفرانس مطبوعاتی به یاد ماندنی سال گذشته که او با بارسلونا با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد و صحنه‌هایی رقم زد که مطمئناً بسیاری از هوادارن بارسلونا را نیز به گریه انداخت.

برخی از هواداران اما حالا می‌توانند دوباره لبخند بزنند چرا که پس از شنیدن اظهارات اخیر خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه ستاره اهل روساریو، پس از ورود خورخه به فرودگاه ال پرات شهر بارسلونا، هیجان زده شدند.

خورخه روز یکشنبه وارد بارسلونا شد و مورد استقبال جمعی از خبرنگاران قرار گرفت. در همین صحنه بود که او علاوه بر اینکه گفت مسی در تعطیلات تابستانی به شهر بارسلونا نمی‌رود، از اشتیاق خود برای اینکه روزی پسرش دوباره به بارسا برگردد حرف زد.

یکی از خبرنگاران از او پرسید: «آیا روزی مسی برای بازی بخ بارسلونا بازمی‌گردد؟» خورخه در حالی که چمدان‌هایش را رها می‌کرد و سوار خودرویی می‌شد که او را از فرودگاه خارج می‌کرد، به حاضران پاسخ داد: «امیدوارم، به امید آن روز...»

تصاویر منتشر شده این پرسش و پاسخ  به سرعت از طریق شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان پخش شد. در همان گفتگو، خورخه در پاسخ به این سوال که آیا لئو در پاریس خوشحال است یا خیر، پاسخ داد: «خب، بله»

نزدیکان به باشگاه پی.اس.جی و خود این فوتبالیست تایید کرده اند که ایده کاپیتان تیم ملی آرژانتین این است که حداقل یک سال دیگر در پایتخت فرانسه به فوتبال خود ادامه دهد. مسی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد و امکان تمدید آن برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد.

لیونل مسی قبل از ترک بارسلونا اطمینان داد که ایده او این است که به باشگاه بارسلونا بازگردد و پس از آویختن کفش‌هایش در زمانی که وقتش برسد، جایی در باشگاه داشته باشد تا از بیرون به تیم کمک کند.

حرف خوشحال کننده پدر مسی برای هواداران بارسلونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آندرس ❤️ IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    امیدوارم برگرده به خونش هرچه زودتر
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    مسی ۲۰۲۳ برگرده بارسا باقرارداد۴ ساله ورونالدوهم تا۲۰۲۳ بمانه منچستربعدش برگرده رئال مادریدباقرارداد۴ ساله که رونالدو میشه ۴۲ سالش ومسی هم میشه ۴۰ سالش بعدش خداحافظی کنندباپیراهن بارسا ورئال مادریدوسرخیوراموس وسوارزهم برگردن بارسا ورئال مادرید
    • salam IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      داداش میخوای فیگو و رونالدینیو هم بگردن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی