نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فیلکس ماگات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان از کورس قهرمانی در لیگ برتر جاماند و این عنوان را پس از ۵ سال از دست داد.

شکست ۲-۱ پرسپولیس مقابل سپاهان کافی بود تا فاصله این تیم با استقلال صدرنشین به ۹ امتیاز برسد و در ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمانی آبی‌های تهرانی مسجل شود. 

پس از شکست سرخپوشان در سیرجان، شایعاتی مبنی بر استعفا و جدایی یحیی گل محمدی شنیده شد و حتی گفته می‌شد پیشکسوتان پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه پیشنهاد دادند تا فلیکس ماگات آلمانی که با علی کریمی رابطه خوبی دارد را به عنوان سرمربی فصل بعد سرخپوشان انتخاب کند. 

پس از این شایعات، یک صفحه منتسب به فلیکس ماگات در اینستاگرام صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را فالو کرد تا بیشتر از قبل این شایعه داغ شود اما بررسی‌ها نشان داد که این صفحه متعلق به سرمربی هرتابرلین نیست و یکسری سودجو به دنبال حاشیه سازی هستند.

ماگات در تیم‌هایی از جمله بایرن مونیخ، شالکه، ولفسبورگ، اشتوتگارت و ... سابقه مربیگری دارد و با علی کریمی در بایرن مونیخ و شالکه سابقه همکاری دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف پرسپولیسی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    میدونم رویاست ولی فکر کن ماگات سرمربی علی کریمی دستیار و بعد چند سال آموزش خود علی کریمی سرمربی!!! چه شود!!
    • فربد US ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      چرا کریم باقری که یک عمر تجربه کنار مربیان خوب رو داره نه؟
    • کوهمره_جروق IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      ماگات در درازمدت میتونه تاثیر خوبی روی هر تیمی بزاره
  • ناشناس IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    گل محمدی فقط حرف میزن دانش فنی خوبی نداره تیمش تاکتیک که هیچ بلد نیست 20دقیقه درست حمله کن بخدا این چه بازیکنانی است این آقا جذب تیم کرده بازیکن دیگه نبود تو لیگ کدومشون به کار پرسپولیس اومد جز نعمتی هیچ کدام در حد پیراهن پرسپولیس نبودند
  • کیسه سوزان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    بیچاره‌ها انقد ساده نباشید همین ماگات یا امثال این دردی دوا نمیکنن اولا پول خیلی زیادی میگیرن دوما فوقش یه بار قهرمانی میاره اونم بعد دو سه سال بعدش از ایران خسته میشه میره پی کارش و این وسط پرسپولیس دست به دست شده از فرم خارج شده دوباره یکی میاد تا جا بیافته دو سه سال میگزره بعد حساب میکنیم 5سال گذشت و یه قهرمانی داریم پس منطقی باشیم یحیی ثابت کرده که خوبه ولی این فصل واقعا نمیشد این همه بازیکن تاثیر گذار از دست داد جایگزین ها خیلی بد بودن داوریها علیه پرسپولیس و به نفع استقلال ولی با این حال یحیی با این بازیکنای تازه وارد و بی کیفیت عالی کار کرده همین سپاهان هیچ مشکلی نداشت کلی هم تقویت شد برای قهرمانی ولی 5 امتیاز از پرسپولیس کمتره بیشتر هم باخت داده شک نکنید اگه دشمنی علیه پرسپولیس نبود و داوریها با عدالت انجام میشد همین پرسپولیس الان قهرمان بود حالا که پرسپولیس قهرمان نشد اشکالی نداره دنیا به آخر نرسیده ولی ایراد از یحیی نیست از بازیکنای بی کیفیته همین تمیروف اگه نصف اون همه موقعیت خوب را گل میکرد الان صدر بودیم یا لک چند بار گل الکی خورد که باعث باخت شد اینا را هم در نظر بگیر
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    ماگات در درازمدت میتونه تاثیر خوبی روی هر تیمی بزاره
  • بنام DE ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    اگه اینجوریه باشگاه بره با اوتمار هیتسفیلد مذاکره کنه، با این که جفتشون مربی های بازنشسته اند ولی افتخارات هیتسفیلد بیشتر بوده😏 این بابا چند ساله که دیگه فوتبال نمی بینه، چه برسه به مربیگری!
  • جواد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    یعنی منظورت اینه یروز بشه فرهاد مجیدی ولی فکر نکنم کریمی باید ریس فدراسیون بشه
    • ف پرسپولیسی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      نه مجیدی که عددی نیست به زور پنالتی و کمک معیشتی تیمتونو قهرمان کرد منظورم اینه که یه روز بشه سرمربی بایرن مونیخ 888888888888888888888
  • الیاس شیبانی نسب IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    کالدرون،ماگات هردو عالی اند
  • ح ب IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    سلام واقعا اگه مربیانی مانند ماگات در فوتبال ایران مثلا پرسپولیس مربیگری کنند دوستدار یک ایرانی بشه خیلی به فوتبال مل کمک خواهد کرد.
  • امیر IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    پول داریدبیارید.شماتموم شدید
  • جواد IN ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    خب امتیاز معیشتی که شما پارسال از سپاهان بجا 2تا سه تا گرفتین ولی باز خوبه کمک ی دولت (رفتن روحانی به ترکیه)وزیر(بابا مسعود مامان آذر) و رییس فدراسیون (خادم کمک ده میلیاردی) بودجه مناطق محروم و ..... پشتش نبودن به گواه تیمای دیگه مثلاً سپاهان (روزنامه سپاهان) قهرمانی پاک بوده وگرنه جام اسنپی زیاد بوده که دوستان گرفتن یدونه پاک ارزش کل جام ناپاک داره شاه فرهادددددددددد اس است دو ستاره ه ه ه ه ه ه ه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی