نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
امباپه – رئال مادرید نهایی شد/ جزئیات و مدت قرارداد فوق ستاره فرانسوی مشخص شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیلیان امباپه به طور قطع از پاری‌سن‌ژرمن جدا می شود و تابستان امسال به رئال‌مادرید می‌پیوندد.

ماجرای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به سرانجام رسید و این بازیکن جواب مثبت خود را به تیم مادریدی اعلام کرد. امباپه روز یکشنبه در مراسم بهترین‌های فوتبال فرانسه از این گفت که درباره آینده خود تصمیم قطعی گرفته است.

روزنامه مارکا در گزارشی ویژه اما خبر از انتقال قطعی این بازیکن به رئال مادرید داد و نوشت این مهاجم فرانسوی پس از توافق کامل در هفته گذشته، تابستان امسال به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد رفت.

همه مواردی که بین دو طرف در ماه‌های گذشته در مورد آن صحبت شده بود مورد توافق قرار گرفت و امباپه در برابر فشار پاری‌سن‌ژرمن برای امضای قرارداد جدید مقاومت کرد.

تاکتیک فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، در طول فصل مشخص بوده است. او اطمینان داده بود که رئال مادرید در سایه می‌ماند و بدون  ایجاد هیاهو و جنجال رسانه ای به رویای امباپه برای بازی در این باشگاه اعتماد دارد. رئیس رئال مادرید از تماس مستقیم با این بازیکن ۲۳ ساله اجتناب کرده است، حتی با وجودی که او می‌توانست از اول ژانویه این کار را انجام دهد چرا که از آن زمان امباپه حق مذاکره با تیمهای خواهان خود را داشت.

دو روز سرنوشت ساز

امباپه در ابتدای هفته گذشته به شهر مادرید رفت و دوشنبه و سه شنبه دو روزی بود که مشخص شد توافق حاصل خواهد شد. عکسهایی از حضور او و اشرف حکیمی در مادرید نیز منتشر شد اما نه باشگاه رئال و نه امباپه واکنشی به این موضوع نشان نداند. مدیرعامل رئال مادرید، خوسه آنخل سانچس، کنترل مذاکرات را در دست گرفت و اولویت باشگاه را بر این اصل قرار داد که هر کاری که ممکن است انجام شود تا توافق نهایی با امباپه حاصل شود. امباپه با پیوستن به باشگاه رئال مادرید موافقت کرد و نمایندگان او از رئال مادرید خواستند تا قبل از نهایی شدن تکلیف آنها با پاری‌سن‌ژرمن هیچ اقدامی انجام ندهند و صبر کنند.

منتظر امباپه

رئال مادرید همچنان ساکت خواهد ماند و منتظر است تا خود این بازیکن تایید و اعلام کند که دوران حضور او در پی.اس.جی به پایان رسیده است و رویای او در مورد پیوستن به سفیدهای مادریدی به واقعیت تبدیل خواهد شد. مادرید سال گذشته حاضر به پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو برای خرید امباپه بود اما حالا او را به صورت رایگان در اختیار خواهد داشت که این اتفاق بسیار خوبی برای این باشگاه به حساب می‌آید. PSG باید در تابستان امسال روی تیم خود سرمایه گذاری جدید انجام دهد چون آنها هیچ پولی از جدایی امباپه به دست نخواهند آورد.

قرارداد پنج ساله

امباپه قراردادی پنج ساله به همراه بند فسخ نجومی با رئال مادرید امضا خواهد کرد. دستمزد او کمتر از چیزی خواهد بود که پاری‌سن‌ژرمن به او پیشنهاد داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    خداروشکرازبازیکنا که خوشم نمیادمیرندرئال
    • امیر IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      بایدم بدت بیاد چون اشک تیم محبوبتو زیاد در اوردن حتما. نه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی