نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مگر با استقلالی‌ها دشمنی دارید؟ شادی هوادار را زهر نکنید/ چرا نمی‌خواهید مردم برای تیم‌شان جشن بگیرند؟/ مجیدی فهمید دو سال پیش اشتباه می‌کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین فرزامی پیشکسوت استقلال گفت: اینکه استقلال پنجشنبه بدون تماشاگرانش به میدان برود یک ظلم آشکار در حق میلیونها جوان خوشحال است که می‌خواهند خودشان را تخلیه کنند.

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره قهرمانی این تیم پیش از فرارسیدن آخرین هفته مسابقات و شایعاتی در رابطه با برگزاری بازی آلومینیوم بدون تماشاگر اظهاراتی را مطرح کرد:

درباره مصاف استقلال مقابل فولاد و قهرمانی این تیم چه صحبتی دارید؟

براستی که استقلال شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود. نمی‌خواهم ارزش کار استقلال را پایین بیاورم ولی دیگر تیم‌های حاضر در لیگ امسال هرگز به اندازه استقلال قدرت و توانایی نداشتند. انسجامی که تیم استقلال در کار تیمی از خودش نشان می‌داد را در هیچ تیمی ندیدیم. شاید در برخی مسابقات تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و یا سپاهان توانستند فوتبال نسبتاً خوبی را به نمایش بگذارند اما تیمی که از هر نظر کامل بود قهرمان شد.

قبول دارید خیلی‌ها فکر می‌کردند استقلال به فولاد می‌بازد؟

کاملا مشخص بود که کادر فنی فولاد خودشان را از پیش برنده می‌دانستند. آنها تصور می‌کردند تیم فرهاد در اهواز می‌رود تا دفاع کند اما مجیدی به نکونام رکب زد و با یک بازی تهاجمی‌کاری کرد که تیمش از همان دقایق اول بخت گلزنی داشته باشد. بازیکنان فولاد شوکه شده بودند. واقعا از تماشای فوتبال استقلال مقابل فولاد لذت بردم. شاید این یکی از بهترین فوتبال‌های این فصل استقلال بود. می‌توانم به جرأت بگویم خیلی از پیشکسوتان و هواداران استقلال هم انتظار چنین فوتبال جسورانه‌ای را از تیم فرهاد نداشتند. مجیدی یک بار دیگر ثابت کرد تا چه اندازه دست حریفانش را میخواند. البته نباید فراموش کنیم که یک مرد با تجربه ایتالیایی کنار دست اوست که شاید اگر فرهاد هم بخواهد تصمیمی‌احساسی بگیرد او نمی‌گذارد.

مگر با استقلالی ها دشمنی دارید؟ شادی هوادار را زهر نکنید/ چرا نمی خواهید مردم برای تیمشان جشن بگیرند؟/ مجیدی فهمید دو سال پیش اشتباه می کرد

در کل عامل موفقیت استقلال در این فصل چه بود؟

به نظرم استقلال بیش از هر چیز با تکیه بر سیستم دفاعی خوبی که در این فصل به اجرا گذاشت توانست اول جلوی باز شدن دروازه اش را بگیرد و بعد به فکر گلزنی باشد. این تاکتیک سرمربیان موفق دنیاست که اول گل نخور و بعد گل بزن. این یک فرمول ساده است که البته خیلی تیم‌ها آن را رعایت نمی‌کنند. خود مجیدی هم اوایل که سرمربی استقلال شده بود میگفت حاضر است تیمش دو گل بخورد ولی چهار گل بزند، اما فوتبال امروز اینگونه نیست. حالا فرهاد متوجه شد دو سال پیش اشتباه می‌کرد.

بازی با آلومینیوم اراک چقدر می‌تواند برای استقلال دشوار باشد؟

هیچ بازی آسان نیست و البته هیچ حریفی جلوی استقلال در امان نیست. تیمی که مجیدی درست کرده از هیچ حریفی نمی‌ترسد. حالا میخواهد حریفش دفاعی باشد یا تهاجمی، استقلال با قدرت می‌رود و بازی می‌کند. اتفاقاً حریفانی مثل آلومینیوم اراک که اهل دفاع کردن نیستند و تهاجمی‌بازی می‌کنند فرصت برای پیروزی استقلال را مهیا تر میکنند.

شنیدید گفته شده شاید بازی پنجشنبه استقلال بدون تماشاگر باشد؟

این دیگر چه حرفی است؟ مگر با استقلال دشمنی دارند؟ الان هزاران هوادار استقلال تشنه دیدن فوتبال تیم شان از نزدیک هستند. آنها می‌خواهند برای تیمی که بعد از چندین سال قهرمان شده جشن بگیرند. چرا با استقلال این کار را می‌کنند!

ظاهراً گفته شده به دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا این مشکل به وجود آمده است؟

تقصیر هوادار استقلال چیست! نباید این تصمیمات درباره استقلال گرفته شود. خوشحالی طرفداران استقلال را به کامشان زهر نکنید. شما را به خدا این هواداران دلخوشی دیگری ندارند. با این شرایط اقتصادی و معیشتی بگذارید این مردم بروند و ساعتی خوشحالی کنند تا لااقل روحیه بگیرند. این کمترین کاری است که می‌توان برای مردم انجام داد. امیدوارم مسئولان تغییر نظر بدهند و استقلال پنجشنبه با طرفدارانش به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی دل IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    اگر نگذارید بیایم استادیوم 120هزارنفر از همه جای ایران جمع میشیم بیرون استادیوم جشن میگیریم
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    نصف مربیان تیمهای شهرستانی رو از خودشون گذاشتن تا بعد ده سال جام بگیرن، کمک امتیاز معیشتی، سهمیه پنالتی در هر بازی، استراحت کرونایی در کوران مسابقات، استفاده چندین ماهه از بازیکن مشمول خدمت، استفاده بی قید و شرط از بازیکن خارجی و.... نکونام خیلی شیک و مجلسی تیمشو برای باخت فرستاد تو زمین ، قبل بازی خودشم اقرار کرد کیسه قهرمانه. این جور قهرمان شدن ارزونی خودشون، در آسیای « واقعی» کیسه گل اعراب میشن🤣🤣✋
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    حاج حسین ایناچهل ساله باتاج مشکل دارن وسوزششون یک افتخارتوآسیاحسرت پیروزی چیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی