نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
حرف‌های غیرمنتظره گل‌محمدی پس از شایعه اخراج/ یحیی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه با برنامه شب‌های فوتبالی گفت اگر از پرسپولیس برود هم شکایت نخواهد کرد.

شاید خیلی‌ها تصور کرده و می کنند یکی از دلایل حمایت رضا درویش از یحیی گل‌محمدی ترس از شکایت این مربی و پرداخت غرامت سنگین باشد.

یحیی گل‌محمدی اما در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی خیال رضا درویش را راحت کرد و اظهارداشت: «بحث من بودن یا نبودن من اصلا مهم نیست. بحث این است که پرسپولیس همیشه باید قهرمان شود و پرسپولیس نباید ضرر کند. از طرف من یک سری صحبت‌هایی به وجود آمد که یحیی از باشگاه غرامت خواسته. یک فضای آلوده و سمی ایجاد کردند که ذهن هواداران را مشوش کنند. در این فضا از عصبانیت هواداران سو استفاده می‌کنند. جا دارد از هواداران بخواهم هوشمندانه نگاه کنند. من دو سال قرارداد دارم و اگر بدترین اتفاق برای من رخ دهد من از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد و قرارداد سال بعد را نمی‌خواهم؛ مثل خیلی مربیان که باعث شدند با این اتفاق ما مشکلات زیادی داشته باشیم. من سه بازی دیگر در لیگ برتر دارم و تمرکزم روی آن بازی‌ها است.»

شاید مهم‌ترین پرسش برای خیلی‌ها این باشد که حالا باز هم رضا درویش از یحیی گل‌محمدی حمایت خواهد کرد؟

یحیی گل‌محمدی به صراحت و در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرده که از پرسپولیس شکایت نخواهد کرد و این شاید خیال مدیرعامل باشگاه را کمی راحت‌تر کرده باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    یحیی مربی خوبی هست فقط باید تفکراتش را تغییر دهد.تکبر را کنار بزاره.کادرش را قوی بکنه.مخصوصا بدنساز.یه رونشناس خوب هم در کنار تیم بزاره.
  • مهران IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    با این مظلوم نمایی ها نمیتونید خودتونو موجه نشون بدین شما تیشه دستت گرفتی و هر چی بازیکن خوب تو باشگاه بودو زدی... چند بازیکن خودت انتخاب کردی بعد بهشون بازی ندادی و خرابشون کردی، اینجا منچستر سیتی نیست که ولخرجی واسش مهم نباشه، باید تصمیمات تماشاگران و سهامداران مردمی تاثیرگذار باشه تا هر کی نیاد مثل درویش فقط خرج بزارن رو دست باشگاه و برن ،آقا یحیی دایی طارمیو به فوتبال معرفی کرد برانکو علیپور محمد انصاری کمال کامیابی نیا و.... کالدرون تو چند ماه عبدیو معرفی کرد که شما نابودش کردی ،و شما همه شونو تخریب کردی هیچی، بازیکنانی که خودت خریدی خراب کردی مثل ابراهیمی نعمتی و فرجی که هیچکدوم تکلیفشون معلوم نیست و رضا اسدی و چند نفر دیگه بر عکس تیم استقلال به شدت مربی به جوانان اعتقاد داره و بهترین کارایی واسه خود بازیکن و درامد زایی واسه باشگاه داشته
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    درویش باید از پرسپولیس بره نه یحیی اگر برش داشت نمزاشت اینقدر عثطغلال امتیاز ترجیحی در همه زمینها بناحق بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی