ادعای معاون اجرایی استقلال: سازمان لیگ به غلط کارگزار پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی استقلال اعلام کرد پس از برگزاری جلسه با بهاروند، مشکلات تبلیغات محیطی را حل خواهند کرد.

سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم گفت: کارگزار باشگاه استقلال قراردادی را امضا کرده و متعهد شده است مبالغی که در قرارداد آمده است را پرداخت کند. در چهار هفته نخست بخاطر کش و قوسی که با سازمان لیگ داشتیم و طول کشید تا (انجام تبلیعات محیطی) به باشگاه استقلال واگذار شود، کارگزار ما با سازمان لیگ اختلافی دارد که با آقای بهاروند جلساتی را برگزار کردیم.

وی گفت: ما متعهد شدیم تا در همین پایان لیگ مقداری پول نقد و سپس اسناد مالی دهیم تا به مانند سالهای گذشته این کار صورت گیرد. آقای درودگر می‌داند در سالهای قبل همه پول نقد نمی‌دادند که استقلال یا کارگزار باشگاه بخواهد این کار را انجام دهد.

او ادامه داد: بحث تبلیغات شرایط خاص خودش را دارد، بالاخره اسناد مالی داده می‌شود. ان‌شاءالله در هفته بعد به خدمت آقای بهاروند می‌رسیم. فکر می‌کنم مبلغ ۳ میلیارد در دو ماه گذشته در حساب کارگزار ماست تا سازمان لیگ آن را برداشت کند. اما بخش حقوقی سازمان لیگ تصمیم گرفته است این کار را انجام ندهد. یعنی فقط آن سه میلیارد نبوده است. دو ماه است که سه میلیارد دوم نیز در حساب بوده که دوستان در سازمان لیگ نرفته اند برداشت کنند.

معاون اجرایی استقلال خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم خیلی وارد حاشیه شوم ولی اینکه آقای درودگر می‌گویند پرسپولیس در همان ابتدا مبلغ تبلیغات محیطی را پرداخت کرده، چه جوری پرداخت کرده است؟ بالاخره باید اسنادش را ارائه دهند. آقای درودگر! پرسپولیس این کار را انجام نداده و شما به غلط و برخلاف آیین نامه تبلیغات محیطی پرسپولیس را انجام داده اید یعنی کارگزار سازمان لیگ، کارگزار پرسپولیس هم شده است.

فتاحی در پایان گفت: برای کمک به باشگاه‌ها، این کار اشکالی ندارد ولی آقای درودگر و حقوقی سازمان لیگ هی بخواهند در روزهای قبل از بازی استقلال مصاحبه کنند و بگویند این مبلغ را می‌گیرند و آرامش تیم ما را بر هم بزنند، خیلی قشنگ نیست. ما با آقای بهاروند صحبت‌هایمان را کرده ایم و با تعامل، این اختلافی که داریم را می‌خواهیم حل کنیم. ضمنا همه باشگاه‌های لیگ از سال ۹۵ از سازمان لیگ طلب دارند، نه از خود سازمان لیگ بلکه از شرکت‌هایی که کارگزار بوده اند و تبلیغات محیطی را گرفته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    سعید فتاحی نوشتید عکس سمیعی میزارید ؟؟!! ۳۶ میلیارد بدهی سازمان لیگ‌ بالا کشیدن ۸۵ درصد حقوق بازیکنان شون دادن پنجره شون باز هست پرسپولیس به خاطر ۸۰ هزار دلار استوکس پنجره اش بسته هست پرداختی ۵۶ درصد حکومتی کدوم تیم ؟؟!! کیسه حکومتی
    • lol IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      استقلال کارگزار گرفت ولی کسی حاضر نشد کارگزاری لنگیها رو قبول کنه! درودگر هم با تبانی کارگزاری که برای سازمان لیگ اومده بود رو پیشکش کرد به لنگیا!! حالا اول اینکه کدوم تیم حکومتیه کاملا مشخصه اینجا! دوم اینکه لنگیا پول ندارن پول بازیکنشون رو بدن اینکه درودگر با لج و لجبازی و صرف به حرف بگه لنگیا تسویه کردن خودش جای تعجب داره و اینکه آقای درودگر اول استاد پرداختی باشگاه لنگیارو نشون بده بعد مدعی بشه ضمن اینکه این کار ایشون باید توی کمیته اخلاق و انضباطی پیگیری بشه که جطور با تبانی کارگزار هبه کرده به لنگیا؟؟؟ ایشون بعنوان مسئول اجرایی حق اینگونه دلال بازیهارو نداره و باید مشخص بشه این وسط این کار چجوری انجام شده؟؟ درودگر جان اون موقع که همه کارها دست شما بود و پشت هم از بیت المال میخوردین این مدلی گذشته و بازهم اگر دنبال سهم خواهی باشین این بار طرفدار استقلال کار شما و فدراسیون ایران رو به فیفا میکشونه تا مشخص بشه پول دلالی از بیت المال خوردن نداره..
  • ایمون زاید IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    نظرت در مورد سربازی هم خیلی مستدل بود جناب وکیل بی سواد ، هوچی‌گری در همه ارکان کیسه نهادینه شده از مدیر عامل و سخنگو و وکیل و وصی و ...بگیر تا تماشاگر جام ندیده ،طبق توافق باید پول سازمان لیگ رو واریز میکردین ، پول رو هاپولی کردین الانم دارین ننه من غریبم در میارین
  • مافیای سرخ پوکیده IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    این خرده ریز و رسوبات و ته مانده های مافیای سرخ و ایل و آل بابا مسعود و ریزه خواران سرخ همه بزودی جارو خواهند شد حالا هی خودشون رو دست بالا بگیرن !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی