خریدهای مربی استقلالی تیم خوزستانی را در لیگ نگه می‌دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان جذب شده نیم فصل دوم توسط فکری سرمربی سابق استقلال بقای نفت را در لیگ برتر تضمین می‌کنند؟

تیم نفت مسجدسلیمان پس از برکناری فراز کمالوند به دنبال محمود فکری رفت که این تیم را قهرمان لیگ یک کرده بود و جواز حضور در لیگ برتر را برای نفتی‌ها بدست آورده بود.

وقتی فکری نیم فصل تیم نفت را تحویل گرفت دست به تغییرات زد و بازیکنانی به نفت اورد که کمتر کسی فکر می‌کرد عصای دست این تیم شوند

فکری که در ۴، ۵ هفته ابتدای نیم فصل دوم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نتوانست این بازیکنان را بازی دهد پس از باز شدن پنجره موفق شد بازیکنان جذب شده را بازی دهد و روند بد تیم را بهبود بخشد. با این حال نباید از قرعه سخت نفتی‌ها در ۶ بازی اول غافل شد.

بعد از جدایی فکری از نفتی‌ها و با آمدن مهاجری ، این مربی هم ادامه راه فکری را رفت و با بازی دادن و اعتماد به مهدی‌هاشمی‌نژاد، حسن مرادی فر ،امین اسدی و محمد خرم الحسینی و پیمان میری توانست نتایج ۳ بازی اخر فکری را کسب کند. نکته جالب توجه گلزنی بازیکنان جذب شده در نیم فصل هستند.

مهدی‌هاشمی‌نژاد جوان گیلانی توانست در بازی با ذوب آهن گل ۳ امتیازی نفتی‌ها را به ثمر برساند و در بازی با تراکتورسازی هم که موفق به گلزنی شد نفتی‌ها را از شکست نجات داد و یک امتیاز به اندوخته نفتی‌ها اضافه کرد.

امین اسدی هم که در نیم فصل دوم به جمع نفتی‌ها اضافه شد در بازی گذشته مقابل نساجی در دقایق پایانی که بعنوان تعویضی وارد زمین شد توانست نفتی‌ها را در خانه از شکست نجات دهد .

هرچند نفت مسجد سلیمان در دیدار هفته ۲۸ برابر گل گهر در سیرجان شکست خورد اما این تیم دوست داشتنی جنوبی این فرصت را دارد که در دو دیدار باقی مانده مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال تهران ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی