۱
واکنش مهاجم پرسپولیسی به تصمیم غیرمنتظره‌اش/ از ایران هیچ تیمی پیشنهاد نداد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید از هیچ تیم ایرانی پیشنهاد نداشته است.

علی علیپور مهاجم فصل قبل ماریتیمو بعد از حضور در این تیم، در شروع حضورش در اروپا و لیگ برتر پرتغال این بار با پیشنهادی خوب از تیم پنجم لیگ پرتغال؛ باشگاه ژیل ویسنته روبه‌رو شد. پیشنهادی که خیلی زود به آن پاسخ مثبت داد تا ناخودآگاه این سؤال را در ذهن هواداران تداعی کند که آیا علیپور از پرسپولیس پیشنهاد نداشت و آیا او نمی خواست که به لیگ برتر ایران برگردد؟ خودش در این مورد می گوید:«نه از پرسپولیس که از هیچ تیم دیگری از ایران پیشنهاد نداشتم.»

چطور شد که به تیمی دیگر در پرتغال پیوستی؟

دوست داشتم در اروپا و تیمی بهتر به فوتبالم ادامه بدهم، به همین دلیل وقتی پیشنهاد تیم ژیل ویسنته به من رسید به پیشنهادش جواب مثبت دادم چون این تیم در رده پنجم قرار گرفته. به دلیل اینکه سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را کسب کرده، من هم این شانس را دارم که در این جام شرکت کنم.

هدف اصلی‌ات از حضور در تیم جدید چیست؟

چهار تیم بالای جدول قدرت‌های سنتی پرتغال هستند.فکر می‌کنم با حضور در لیگ پرتغال و لیگ کنفرانس بهتر می‌توانم خودم را به مربیان تیم ملی نشان بدهم و نظر اسکوچیچ را نسبت به بازی و عملکرد فنی‌ام جلب کنم.

شهری که در آن قرار داری گویا در نزدیکی پورتو است؟

بله شهری که من در آن زندگی می‌کنم و اتفاقاً تیم ژیل ویسنته هم متعلق به آن است نیم ساعت با شهر پورتو فاصله دارد.

فکر می‌کنی در تیم جدیدت موفق شوی؟

خدا را شکر در تیم ماریتیمو عملکرد خوبی داشتم و با رضایت دو طرف از هم جدا شدیم. خاطرات خوبی از حضور در تیم قبلی‌ام دارم و مربی و هواداران هم از من رضایت داشتند. در تیم جدید هم سعی می‌کنم بهترین کارآیی را داشته باشم،موجب افتخار ایران باشم و پرچم کشورم را بالا نگه دارم.

تمرینات تیم جدیدت چه زمانی شروع می‌شود؟

قرار است یک ماه دیگر تمرینات تیم جدیدم شروع شود. تا آن زمان البته خودم به بهترین شکل برنامه‌ریزی کرده‌ام و تمرین خواهم کرد تا از فرم مطلوب خارج نشوم.

صحبت از حضورت در پرسپولیس و تیم‌های دیگر ایرانی شده بود چرا به لیگ ایران برنگشتی؟

حقیقت این است که از لیگ ایران هیچ پیشنهادی نداشتم. از سوی دیگر دوست داشتم در اروپا به فوتبالم ادامه بدهم، به همین دلیل در پرتغال ماندم تا فوتبالم بیشتر پیشرفت کند. بقیه اهداف و موارد مد نظرم را هم در بحث‌های قبلی مطرح کردم که چرا تیم جدیدم را انتخاب کردم و اولویت‌هایم چه مسائلی بوده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شریف زاده IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    با سلام کسی که در هردوره بیش از 7 الی 8 میلیار بول بی زبان را از تیم می گیرد نمی تواند سنگردمی را به سینه بزندکه برای تهیه نان شبشان برخی مانده اند. بهتر است با همانها بپرد. و به مردم کاری نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی