نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شوکه شدن یحیی بعد از اتفاقات تبریز/ من سرمربی تیم‌شان بودم اما حرمتم را نگه نداشتند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گل‌محمدی از رفتار ساغلام سرمربی تیم حریف و البته مهدی کیانی کاپیتان تراکتوری‌ها که هنگام انتقالش به رختکن کنارش بودند تا کمتر مورد حمله قرار بگیرد تشکر کرده و گفته اگر آنها نبودند شاید اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد.

در جریان بازی تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر یک نفر بیشتر از بقیه پرسپولیسی‌ها مورد آماج حملات قرار گرفت و آن هم کسی نبود جز یحیی گل‌محمدی، سرمربی قرمزهای تهران که به خاطر محرومیت نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند و طبق قانون باید روی سکوها می‌نشست.

گل‌محمدی از زمانی که برای بررسی وضعیت زمین وارد چمن شد تا وقتی که به سمت سکوها رفت مورد حملات تراکتوری‌ها قرار گرفت و به بدترین شکل و با سنگ، بطری و حتی آب دهان از او استقبال شد. در جریان بازی شدت پرتاب سنگ‌ها به قدری بالا گرفت که به گفته اعضای پرسپولیس سرمربی این تیم از سه ناحیه دچار مصدومیت شد و بعد از قطع بازی توسط داور هم این سرمربی با اسکورت سرمربی و کاپیتان تراکتور و البته با کلاه کاسکت به سمت رختکن هدایت شد تا بیشتر از این آسیب نبیند.

گل‌محمدی در لیگ هفدهم و درحالی‌که گزینه‌هایی مثل جواد نکونام، عبدالله ویسی و رسول خطیبی مطرح بودند توسط مدیر وقت تراکتورسازی یعنی مصطفی آجرلو(مدیرعامل فعلی استقلال) به‌عنوان سرمربی پرشورها انتخاب شد، آن هم در شرایطی که پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم بسته بود و مجبور شد یک نیم‌فصل با نفرات جوان و کم‌تجربه تیمش را ارنج کند.

یحیی که در نیم‌فصل دوم توانسته بود با باز شدن پنجره چند بازیکن جدید مثل پهلوان، اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور را جذب کند، بعد از ۲۲ هفته با نتایجی نه‌چندان قابل‌توجه (۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۸ شکست) از سمت خود کنار رفت و جایش را به ساغلام ترکیه‌ای داد و خودش هم تا پایان آن فصل بیرون ماند. با این حال و در شرایطی که در تبریز با چالش‌هایی نیز مواجه بود تاکنون موضعی علیه این تیم و هوادارانش نگرفته بود و از دوران حضورش در تبریز به نیکی یاد کرد و به همین دلیل هضم اتفاقاتی که در بازی اخیر قرمزهای تهران و تبریز رخ داد و شدت حملاتی که به خودش صورت گرفت برایش ساده نبود. به‌خصوص آنکه بخشی از مطالباتش از این تیم تبریزی (بین ۲۰ تا ۳۰ درصد) را بخشید و فکر نمی‌کرد روزی توسط هواداران این تیم این‌گونه مورد حمله قرار بگیرد.

گل‌محمدی البته فعلا سکوت اختیار کرده و اعضای تیم می‌گویند قصد ندارد موضع تندی بگیرد. با این حال به‌شدت از اتفاقات تبریز ناراحت است و به اطرافیانش گفته که هرگز از طرفداران تراکتور به حرمت روزهایی که مربی تیم‌شان بوده توقع چنین رفتاری را نداشته است و حملاتی که به او صورت گرفت باعث شد بهت‌زده شود. او ضمن ابراز خرسندی از اینکه در زیر باران سنگ‌ها بازیکنانش آسیب جدی ندیدند، از رفتار ساغلام سرمربی تیم حریف و البته مهدی کیانی کاپیتان تراکتوری‌ها که هنگام انتقالش به رختکن کنارش بودند تا کمتر مورد حمله قرار بگیرد تشکر کرده و گفته اگر آنها نبودند شاید اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح ب IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    سلام واقعا باید بحال این شهر تاسف خورد بعد از گذشت اینهمه سال وبلا رفتن سطح سواد در جوامع باز هم در بعضی شهرهای بزرک عقب ماندگی فرهنگی وجود دارد ومانند عصر حجر اصلا به عواقب اینگونه اعمال غیر انسانی دست می زنند که چه بسا باعث ازبین رفتن جان یک انسان یا نقص عضو خواهد شد وهیچ وجدان بیداری هم وجود ندارد باید دراینگونه شهرها ابتدا برایشان آموزش های فرهنگی و آیین آداب ومهاجرت وانسانی وطرز برخورد در شآن انسانیت آموزش داده شود سپس اقدام به ساختن ورزشگاه وامکانات داد حتی این حرکات ما را در جوامع دیگر خیلی بی فرهنگ و وحشی نشان خواهد داد واین برای کشور ما با آن تمدن بزرگ خوشایند نیست
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    آخه مشکل همیجابودکه اوناتوروخوب میشناختن ومیدونستن چه مارهفت خط وخالی هستی
    • بهزاد ایمن IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙
  • صادق RU ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    فقط مدیران باشگاه تراکتور و شهر تبریز خجالت بکشید
  • ah IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    چیز بدی که تو ذهن منه هوادار مونده چالش بطری هست که تو بازی پیروزی و تراکتور تو تهران بود.گاهی وقتا یک اشاره با دست یا یک کلمه نا بجا ممکن است دنیایی از انرژی بد را انتقال کند.من به شخصه گلمحمدی رو دوس دارم اما انتظار نداشتم اینگونه واکنش هایی داشته باشد.البته انتظار هم نداشتم تماشاگران اینگونه واکنشی داشته باشند.اما واقعا تماشاگران تراکتور هم دیگه صبرشون لبریز شده.توهین هایی که تو آزادی طرفداران پرسپولیس به تورکها می کنند،غیر قابل بخشش هست و کارد جایی به استخوان می رسدکه کمیته انضباطی هیچ واکنش مناسبی به این وقایع از خود نشان نمی داد.برای همین تماشاگران تصمیم گرفتند خودشان جبران مافات کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی