نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
بازیکن آزاد تابستان ۲۰۲۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

چندین ستاره مطرح هستند که تابستان با باشگاه‌شان قراردادی نخواهند داشت و باشگاه‌های بزرگ در پی به خدمت گرفتن آن‌ها خواهند بود.

هواداران فوتبال تابستان شلوغی را پشت سر خواهند گذاشت، چرا که در ماه‌های آینده ستاره‌های بسیاری بازیکن آزاد خواهند شد و این مسئله انتقال را راحت‌تر خواهد کرد. از طرفی نیاز به جلب رضایت باشگاه دیگری نیست و از طرف دیگر هزینه انتقال در بین نخواهد بود که این مسئله هم باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

تکلیف کیلیان امباپه به‌عنوان بزرگ‌ترین ستاره‌های که تابستان احتمال انتقالش وجود داشت روشن شد. او تصمیم گرفت در پاری‌سن‌ژرمن بماند و قراردادش را تمدید کند، به جای این که راهی رئال‌مادرید تیم محبوب دوران بچگی‌اش شود.

با این حال هنوز چندین ستاره دیگر هستند که باید احتمالاً تیم جدیدی برای خودشان پیدا کنند و احتمال جدایی‌شان بیش از ماندن‌شان است. شرایط چند ستاره‌ای که انتقال‌شان در تابستان می‌تواند جذاب باشد را بررسی خواهیم کرد.

پل پوگبا

شیاطین‌سرخ ممکن است برای دومین مرتبه به‌عنوان بازیکن آزاد پل پوگبا را از دست بدهند. سال ۲۰۱۶ مبلغ ۸۹ میلیون پوند برای بازگرداندن او از یوونتوس هزینه کردند و حالا شاید دوباره مسیر همین تیم را هافبک فرانسوی در پیش بگیرد. چیزی که مشخص است، پوگبا بعد از مدت‌ها انتشار شایعه جدایی‌اش دیگر تمایلی به ماندن در اولدترافورد ندارد. البته علاوه بر یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن هم مشتری ملی‌پوش فرانسوی است.

پائولو دیبالا

با چشمانی اشکبار با هواداران یوونتوس وداع کرد، اما شاید قلب آن‌ها را بعد از مدتی کوتاه با پیوستن به اینتر بشکند. سال ۲۰۱۷ قرارداد دیبالا ۵ ساله تمام شد و در ماه‌های گذشته برای تمدید آن با باشگاه به توافق نرسید. حالا یوونتوس یکی از بهترین بازیکن‌هایش را از دست خواهد داد و شاید این بازیکن که آزاد هم شده تصمیمی جنجالی بگیرد. هنوز چیزی مشخص نیست و برای قطعی شدن این انتقال باید صبر کنیم.

آنتونیو رودیگر

تکلیف رودیگر تا حد زیادی مشخص شده. همه رسانه‌ها نوشته‌اند که او با قراردادی آزاد راهی رئال‌مادرید خواهد شد و شاید تا چند روز آینده هم به صورت رسمی این خبر اعلام شود. این بازیکن آلمانی در فصول گذشته در ترکیب چلسی یکی از بهترین و خوش‌استیل‌ترین مدافعان جهان بوده. او از دفاع بازی‌سازی می‌کند و هر مربی‌ای آرزو دارد بازیکن پیشین رم و اشتوتگارت را در تیمش داشته باشد. به نظر می‌رسد او مدافعی ایده‌آل برای آنچلوتی باشد.

عثمان دمبله

پس از فصل باورنکردنی ۲۰۱۷-۲۰۱۶ به نظر می‌رسید یک فوق‌ستاره متولد شده، ولی وقتی ستاره دورتموند راهی بارسلونا شد با مصدومیت‌های پرتعداد کمتر توانسته نقش پررنگی در نوکمپ داشته باشد. حالا هم پس از ۵ سال در آستانه ترک نوکمپ است. ژاوی به دمبله اعتقاد دارد، ولی مشکلاتی که او با باشگاه داشته و دوری‌های طولانی‌مدتش باعث شده به خروج از باشگاه نزدیک‌تر باشد.

آندره‌آ بلوتی

در طول سال‌های اخیر بلوتی یک ستاره در سری A ایتالیا بوده، ولی احتمال دارد برای ادامه فوتبالش این بازیکن ۲۸ ساله سرانجام از کشورش برود. او که زمانی قیمت ۱۰۰ میلیون یورویی داشت و باشگاه تورینو حاضر نشد به پیشنهادهایش پاسخ مثبت بدهد حالا با حدود ۳۵ میلیون یورو در دسترس خواهد بود. او در فصل جاری کمی افت کرده و فقط ۸ گل در ۲۱ بازی زده. وستهام مشتری جدی این مهاجم ایتالیایی است.

فرانک کسیه

هافبک ساحل‌عاجی میلان که مهره کلیدی این تیم در فصل خوبی که سپری کرده‌اند بوده، به پایان قراردادش در سن‌سیرو نزدیک می‌شود. او ۵ گل در ۳۰ بازی این فصل زده و می‌تواند جانشین بلندمدتی برای بوسکتس باشد. به همین دلیل هم بارسلونا بیش از دیگر باشگاه‌های برای جذب کسیه جدی است. کسیه آرزو دارد تا در سطح بالاتری بازی کند و به همین دلیل تصمیم به ترک ایتالیا گرفته.

الکساندر لاکازت

همه می‌دانند که آرسنال تابستان به دنبال مهاجم است و تا حد زیادی به این دلیل خواهد بود که لاکازت و انکتیا را از دست خواهند داد. لاکازت در طول سال‌هایی که در ورزشگاه امارات حضور داشت بازیکن کلیدی توپچی‌ها بود، ولی آرتتا تمایل دارد که مهاجمی جوان‌تر در ترکیب تیمش داشته باشد. این بازیکن ۳۰ ساله سابق لیون با توجه به عملکرد راضی‌کننده‌اش پیشنهادهای خوبی خواهد داشت. حتی لیون ابراز تمایل کرده او را برگرداند.

آندریاس کریستنسن

مدافع دانمارکی که سال ۲۰۱۲ به آکادمی چلسی ملحق شد و پله‌پله بالا آمد، حالا نزدیک به پایان قراردادش در استمفوردبریج است. او هم بعد از رودیگر مدافع بعدی خواهد بود که چلسی را ترک می‌کند. حتی شاید مثل او راهی لالیگا شود. بارسلونا مشتری جدی کریستنسن است. بعد از این که کریستنسن در فینال جام‌حذفی انگلیس از لیست چلسی کنار ماند، بر جدایی و انتقالش به بارسلونا دامن زد.

جسی لینگارد

لینگارد مطمئناً پیشنهادهای خوبی در انگلیس خواهد داشت. وقتی به وستهام رفت و به صورت قرضی در تیم لندنی نمایش خوبی داشت، انتظار می‌رفت فصل بهتری را سپری کند ولی باز هم به نیمکت میخ‌کوب شد. لینگارد می‌خواهد به جام‌جهانی ۲۰۲۲ برود و برای همین دوست ندارد باز هم نیمکت‌نشین منچستریونایتد باشد. این فصل در کل ۱۶ بازی انجام داد و حتی تغییر سرمربی هم به بیشتر شدن دقایق حضورش در زمین کمک نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی