نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آبی ها فقط با قلعه نویی به رفسنجانی ها باختند/ استقلال و پنجمین تجربه دیدار با نارنجی های مس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای پنجمین بار در سال های اخیر به مصاف نماینده نارنجی پوش استان کرمان خواهد رفت.

حریف هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال نماینده استان کرمان و تیم مس رفسنجان است که در دیدار رفت مقابل تیم استقلال به قدری خوب و تهاجمی ظاهر شد که بسیاری از کارشناسان آن مسابقه را یکی از جذابترین دیدارهای استقلال در طول فصل جاری دانستند.

رد و بدل شدن ۵ گل بین دو تیم نشان می داد که استقلال تا چه اندازه مقابل حریفانی که فوتبال رو به جلو بازی می کنند شاداب تر و زیباتر مسابقه می دهد. آن دیدار که در تاریخ هجدهم دی ماه ۱۴۰۰ و در چارچوب هفته چهاردهم برگزار شد چهارمین دیدار این دو تیم در همه سال‌های اخیر بود.

تیم استقلال پیش از آن در تاریخ یازدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در دور برگشت مسابقات فصل بیستم در رفسنجان مقابل تیم مس به میدان رفت. بازی هفته شانزدهم که در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فرشید باقری روی پاس مهدی قائدی تک گل آن دیدار را به ثمر رساند.

بازی رفت این دو تیم سومین دیدار اخیر استقلال و مس بود که در تاریخ هفدهم آبان ۹۹ در تهران با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید. وریا غفوری و امیر ارسلان مطهری گلزنان استقلال در آن بازی بودند.

آبی ها فقط با قلعه نویی به رفسنجانی ها باختند/ استقلال و پنجمین تجربه دیدار با نارنجی های مس

و اما چهارمین و اولین بازی این دو تیم در طول سالهای گذشته روز دهم اردیبهشت سال ۱۳۸۸ در چهارچوب مسابقات جام حذفی برگزار شد. بازی که تیم امیر قلعه نویی قهرمان لیگ برتر فصل هشتم در پایان وقت‌های قانونی با نتیجه دو بر دو موفق به پیروزی نشد و در ضربات پنالتی مس رفسنجان با نتیجه ۵ بر ۴ از سد حریف خود گذشت. یدالله اکبری در آن دیدار پنالتی خود را گل نکرد تا مس به دور یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

حالا این دو تیم برای پنجمین بار طی ۱۳ سال اخیر باید در رفسنجان به مصاف هم بروند. این بازی روز سه شنبه این هفته سوم خرداد ماه و ساعت ۲۰ برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی