هواداران لیورپول؛ لیورپول - ولورهمپتون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ورزشگاه آنفیلد برای لحظاتی بین هواداران جوی راه افتاد که همه تصور کردند سیتی گل خورده و لیورپول قهرمان خواهد شد، ولی خیلی زود متوجه شدند که چنین خبری درست نیست.

در آخرین هفته لیگ برتر انگلیس اتفاقی عجیب و غریب در ورزشگاه آنفیلد رخ داد که مشابه آن را در لیگ برتر ایران هم ۷ سال پیش دیده بودیم.

هواداران لیورپول بعد از این که منچسترسیتی مقابل استون‌ویلا کامبک زد و ۳-۲ پیش افتاد، لحظه‌ای تصور کردند که تیم استیون جرارد بازی را به تساوی کشیده و ۳-۳ شده است. لیورپول هم که گل برتری را زده بود می‌توانست جشن قهرمانی را برپا کند، اما این تصور اشتباه بود چرا که سیتی همان برد ۳-۲ را تا پایان حفظ کرد.

یورگن کلوپ هم ماجرا را اینگونه بازگو کرد: «در یک لحظه از بازی زمانی که نتیجه آن مسابقه ۳-۲ به سود سیتی بود، برای یک ثانیه، نمی‌دانم از کجا شروع شد، ناگهان جو ورزشگاه به حالتی درآمد که من فکر کردم استون‌ویلا گل تساوی را زده است. لحظه خوبی بود اما تنها یک ثانیه بعد متوجه شدیم که نه هیچ اتفاقی نیفتاده است.»

لیورپول در صورت متوقف شدن منچسترسیتی هم می‌توانست به جام قهرمانی برسد، ولی تیم پپ گواردیولا دیگر به حریفش باج نداد تا جام به آنفیلد نرود.

۷ سال پیش هم در لیگ برتر ایران اتفاقی مشابه رخ داد، وقتی که تراکتور مقابل نفت‌تهران به تساوی ۰-۰ رسید و در ورزشگاه یادگار امام با توجه به قطعی آنتن‌های موبایل تصور می‌شد که سپاهان نتیجه لازم را در دیدار همزمان مقابل سایپا نگرفته، اما زردپوشان اصفهانی برنده شده بودند. نکته عجیب این که حتی پس از سوت پایان آن بازی تصور می‌شد تراکتور قهرمان شده است، ولی پس از لحظاتی خبر بد به تبریزی‌ها رسید و کام‌شان تلخ شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    داداش بازی تراکتور ونفت ۳بر ۳ مساوی بود نه صفر بر صفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی