نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
تمجید سرمربی پرتغالی از مهدی طارمی/ نمی‌خواهم کار کونسیسائو را کوچیک کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال براگا پرتغال که سابقه کار با مهاجم تیم ملی ایران را هم دارد، گفت: مهدی طارمی بازیکن بسیار سریع و باهوشی است و پنالتی‌هایی که می‌گیرد اجتناب ناپذیر است.

کارلوس کاروالهال سرمربی پرتغالی تیم فوتبال براگا در مصاحبه با شبکه «اسپورت تی.وی» پرتغال به تمجید از عملکرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پرداخت.

کاروالهال نخستین مربی طارمی در فوتبال پرتغال بود؛ زمانی که طارمی به تیم ریوآوه پیوست و در نخستین سال حضورش در این تیم زیر نظر کاروالهال عملکرد بسیار خوبی داشت. طارمی با این مربی به فوتبال پرتغال معرفی شد و در فصل نخست ۱۸ گل در لیگ این کشور به ثمر رساند و مدعی کسب عنوان آقای گلی شد.

کاروالهال درباره طارمی گفت: نمی گویم که طارمی تحول بزرگی داشته است. او در ۲۸ سالگی وارد پرتغال شد. نمی‌خواهم کار سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) را کوچک و تحقیر کنم اما یادم می‌آید که طارمی در اولین سال حضورش در پرتغال یک گل برای رسیدن به عنوان بهترین گلزن نیاز داشت.

وی افزود: طارمی پیش از آن به باشگاه‌های زیادی در پرتغال پیشنهاد شده بود اما به ریوآوه آمد. او در قطر (تیم الغرافه) خوب کار می‌کرد و می‌دانستیم که بازیکنی است برای پروازهای سریع‌تر و بالاتر.

سرمربی سابق طارمی در تیم ریوآوه تصریح کرد: ما از تمایل طارمی برای بازی در اروپا استفاده کردیم. در تیم ریوآوه، او در پرسینگ بسیار قوی بود.

کاروالهال با بیان اینکه طارمی در ریوآوه ۸ یا ۹ پنالتی گرفت که تقریباً همه آنها درست بوده است، گفت: طارمی بسیار سریع و باهوش است. او ابتدا کمی سرعتش را کاهش و سپس افزایش می‌دهد و برخوردها و پنالتی‌های اجتناب ناپذیری می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی