نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
واکنش رییس فدراسیون به ماجرای دوپینگ و بازنشستگی بازیکن لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون والیبال هم با تایید مثبت شدن دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری، گفته این اتفاق ناخواسته رخ داده است.

محمدرضا داورزنی پیش از شروع مجمع کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص تنش های قبل از مجمع گفت: بعید می دانم این جلسه، جلسه چالش‌برانگیزی باشد. ما کشورهای اسلامی را در پیش داریم و زمان برگزاری انتخابات باید طوری باشد که روند آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها آسیب نبیند.

رئیس فدراسیون والیبال که مدتی است با شایعه بازنشستگی خود دست و پنجه نرم می کند، در واکنش به این موضوع نیز عنوان کرد: ادامه حضور من در فدراسیون والیبال نیاز به مجوز دولت دارد و این اقدام را وزارت ورزش انجام خواهد داد. این اقدام در حال انجام است تا دوره چهار ساله من در فدراسیون ادامه پیدا کند. در نهایت هر تصمیمی وزارتخانه بگیرد، تابع آن خواهم بود.

اما در حالی که از روز گذشته خبر مثبت شدن دوپینگ یکی از والیبالیست ها حسابی در فضای مجازی و رسانه ای وایرال شده، داورزنی هم با تایید این اتفاق گفت: در جریان لیگ سال گذشته نمونه‌ای از یکی از بازیکنان اخذ شده و طبق گزارش وادا نتیجه اولیه آن مثبت اعلام شده است. این قضیه فرایند خود را طی خواهد کرد و نمونه B نیز مورد آزمایش قرار خواهد گرفت تا زمان قطعی شدن آن باید منتظر ماند تا فدراسیون خود را دنبال کند.این اتفاقات معمولاً در فرایند بدنسازی اتفاق می‌افتد و ممکن است برای درمان برخی مصدومیت‌ها باشد. من به شدت از این موضوع ناراحت هستم و آن را دنبال می‌کنم تا اقدامات قانونی آن را انجام دهیم. خوشبختانه در بین ملی‌پوشان والیبال چنین اتفاقی نیفتاده است. در لیگ برتر و لیگ دسته یک با این موضوع مواجه شده‌ایم ولی در نهایت به این نتیجه رسیده‌ایم که بازیکنان در جریان بدنسازی از مکمل‌های غیر مجاز استفاده کرده‌اند.

وی در پایان درباره احتمال رخ دادن چنین اتفاقی در میان ملی پوشان گفت: بازیکنان ملی پوش و باتجربه ما که سرمایه ملی به حساب می آیند، آنقدر باهوش و مراقب سلامت خود هستند که به این موارد توجه دارند و به سمت استفاده از این داروها نخواهند رفت اما متاسفانه در مورد خبر اخیر به بازیکن مورد نظر، اطلاع دادیم تا دفاعیات لازم خود را مطرح کند و کمیته پزشکی نیز قضیه را دنبال خواهد کرد تا از انجام چنین اتفاقاتی جلوگیری شود و تصمیمات لازم را بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی