محسن فروزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن فروزان سنگربان گل‌گهر یک ادعای جدیدی را درباره علیرضا بیرانوند مطرح کرده است.

در شرایطی که این روزها خبرهای زیادی درباره بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس شنیده می‌شود محسن فروزان یک ادعای عجیب را مطرح کرده و می‌گوید: «بیرانوند با پرسپولیس قرارداد سه ساله بسته ولی اعلام نمی‌کنند!»

این ادعا در حالی مطرح شده است که بیرانوند در لیست گل محمدی بوده و مذاکرات برای بازگشت او به پرسپولیس هم از مدت ها قبل آغاز شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    بنده خدا رفته پول داده گزارش گر ازش بپرسه اگه از پرسپولیس پیشنهاد برسه میری؟ اینم بگه نه... یه بار خودتا کوچیک کردی موقعی که میخواستی به علی بیرو گل بزنی و جلو پنجاه میلیون پرسپولیسی خالی بشی ولی نشدی... پرسپولیس اگه مجبور بشه وحید امیری را بذاره دروازه میزاره اما نمیدونم چرا اینا نمیفهمن‌ که ما از کیسه دروازه بان نمیخریم نمیخوایم‌، ما دروازه بان کیسه کش نمیخوایم تجربه شم داشتیم سوشا مکانی!!!
  • بابا مسعود IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    لنگ حکومتی حقیر اگر رونالدو و امپایه و مسی و ... را هم‌ استخدام کند بدون بابامسعود هیچی نمیشود به شخصه امیدوارم دلالوویچ هم برگرده و ۲ نفری با آقای موقشنگ مشنگ پرخاشگر متوهم هدایت این تیم حکومتی منفور را بر عهده گیرند تا بدون بابا مسعود هم عیار بنجل این تیم عیان گردد
    • رضایاک IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      خروجتون از غار را تبریک میگیم : ))
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    بهترین دروازه بانان لنگ استقلالی بوده اند و بواسطه پول بیشتر و موقعیت بهتر لنگی شدند خود علیرضا بیرانوند هم همانند عابدزاده یک استقلالی بوده که بخاطر کمبود امکانات لنگی شده ... هنوز کسی دسته چک های آقای دولابی و حمله شبانه به اردوی تیم‌ملی را فراموش نکرده از پول بیت المال و دزدی برای لنگیها بازیکن خریدند و با کمک اربابان حکومتی تاریکی لنگی این تیم را حلوا حلوا کردند و حتی پای جناب اردوغان را هم به قهرمانی های منحوس جعلی رانتی لنگیهای حکومتی باز کردند
    • رضایاک IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      ما بهتون خورده نمیگیریم چون کیسه کش هستید و از این توهمات زیاد داشتید ولی برو عکس های قایدی بعد از امضا با کیسه را با لباس پرسپولیس همراه عکس مهدی طارمی ببین ؛ ))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی