یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که بابت خریدهایش مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته می‌گوید: پارسال سر ما کلاه رفت و اتفاقاتی که رخ داد به خاطر مشکلات باشگاه بود.

حالا که آتش انتقادها از یحیی گل‌محمدی و کادرش فروکش کرده و هواداران پرسپولیس دوباره فاز حمایت از تیم محبوب‌شان را گرفته‌اند بحث تقویت تیم و یارگیری خوب در فصل نقل و انتقالات مطرح است و اینکه گل‌محمدی چه برنامه‌هایی برای تیمش خواهد داشت.

با این حال یحیی ترجیح می‌دهد تا فصل تمام نشده حرفی در این خصوص نزند و تنها به این موضع اشاره کند که سال قبل در نقل و انتقالات نگذاشتند پرسپولیس خوب یارگیری کند و برایش مشکلاتی ایجاد کردند: «دو سه جلسه با آقای درویش داشتم و بحث‌هایی برای نقل ‌و انتقالات انجام شد اما این موضوع را ادامه ندادم چون باید بعد از لیگ درباره آن صحبت شود. ما دو بازی داریم و همه تمرکز ما روی این بازی‌هاست. الان هیچ صحبتی نشده است. پارسال سر ما کلاه رفت و اتفاقاتی که رخ داد به خاطر مشکلات باشگاه بود. آقای شکوری هم گفته بود که اجازه نمی‌دادند برای پرسپولیس هزینه شود. این موضوع فقط برای پرسپولیس بود و نه تیم‌های دیگر.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    سالهاست که سرما کلاه میره عاقای ممدگلی،جنابعالی با درخشان واستیلی تو جمع کردن بنجلهای خارجی و داخلی کورس گذاشتی.انتظار بیشتری هم نیست وقتی مهدوی کیا رو نابود کردی طبیعی بود یهویی تو دربی نصف مدافعین تیمتو بذاری بیرون وبه تیم بی شخصیت و همیشه تسلیم حریف دوپینگی هدیه بدی تا با کمک داور ازمون امتیاز بگیرن خوشحال باشن بما نباختن!! هرچی هم داشتیم مثه عاخرین گلوله های دوران جنگ،میراث قدیم وتفکرات برانکو بود که به فاک دادین.سالهاست بهترین خارجیها سهم تیم مزدور و وابسته حکومتی میشه وسهم ما قناری فروشا و هنانوف وتیمیروف کلاشینکوف هاست.سالهاست عقلای ما خفه خون گرفتن تا انصاری و فتولاح وساکت و زنوزی ها و مقامات و تجار وخرمهره های فاسد وابسته به مافیای عابی بر علیه ما هرتوطئه و خیانتی رو عرضه کنن وکسی دم نزنه.نجابت ما تبدیل به کثافت شده.الخ
    • ساوالان IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      کل خرید های این بشر در این سه سال... نعمتی فرجی لک سر لک الکثیر تاجیک ازبک استوکس اوساگونا..............هیچی تیمی حاضر نمی شود .این ها را به تمرین راه دهد. تیم مدافع بلند . و دروازه بان ندارد. دو سال هست بدون مهاجم بازی کرد..... در کل ایشان قدرت خرید بازیکن خوب را ندارد . فصل بعد هم از این بدتر خواهد شد. در ضمن شجاعت استفاده از جوانان را هم ندارد. بازیکن خریده. دو سال بازی نمی دهد. خود اش خریده... قدرت استفاده از بازیکن را هم نمی داند. شیری و اون زلاتانه یادنات هست. الان در تیم های دیگر بازی می کنند!!!!!
    • پینه دوز IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      داداش مواظب باش کار دستت ندی عشق است پرافتخارترین تیم ............. استقلال بالاخره از شر بابا مسعود راحت شدیم و ارزش واقعی تیمها روشن شد.
  • اکبری IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    فقط میخواستنداستقلال قهرمان بشه
  • 911 IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    اینهمه ننه من غریبم بازی لنگیا جالبه واقعا 5 سال فقط رقبارو تضعیف کردین عادت کردین به این مفت خوری و مفت بری
  • علیرضا پایمرد AE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    دیگه آقای هدایتی نبود از بانک سرمایه معلم ها بریز و بپاش کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی