محمد خدابنده لو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس قصد دارد چند بازیکن تیم امید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی نداشت و بعد از ۵ فصل نتوانست جامی کسب کند. به گفته کارشناسان فوتبال ایران و به خصوص پیشکسوتان پرسپولیس، این تیم نیاز به تغییرات زیاد در فصل آینده دارد.

یکی از مشکلاتی که پرسپولیس با آن مواجه است، میانگین سنی بالای این تیم و پا به سن گذاشتن تعداد زیادی از بازیکنان این تیم است. از همین رو پرسپولیسی ها قصد دارند چند بازیکن جوان را برای فصل آینده به ترکیب تیمشان اضافه کنند. کادرفنی پرسپولیس و مدیران برای جوان کردن تیمشان در فصل آینده دست روی چند بازیکن تیم ملی امید گذاشته و قصد دارند آن ها را به تیمشان بیاورند. یکی از این نفرات محمد خدابنده لو هافبک تیم فوتبال ذوب آهن است.

این بازیکن که قبلا در پیکان هم بازی کرده، در این فصل یکی از بهترین های لیگ ما بوده و عملکرد خوبی در تیمش داشته است. خدابنده لو که تنها ۲۲ سال سن دارد، در تیم ملی امید هم بازی می کند و یکی از نفرات دعوت شده از سوی مهدی مهدوی کیا برای مسابقات زیر ۲۳ ساله ها است که راهی عراق شدند.

این هافبک دونده که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، طی روزهای گذشته با مدیران پرسپولیس جلساتی را برگزار کرد و به توافق اولیه هم دست پیدا کرد. نماینده این بازیکن هم دوشنبه مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام داد و توافقات خوبی انجام شد. قرار است بعد از بازگشت خدابنده لو از عراق قرارداد محمد با پرسپولیس امضا خواهد شد.

خدابنده لو که در حال حاضر در اردوی تیم ملی امید در عراق حضور دارد خودش علاقه مند به حضور در پرسپولیس است و به احتمال فراوان باید این بازیکن را در فصل بعد بازیکن پرسپولیس بدانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    مدیر عاملی که فضای مجازی کارش بازیکن خریدن باشد . فاتحه!!!!!!!!! یک جو این بشر سیاست فوتبالی ندارد... درویش برای نابودی پرسپولیس امده!!!!!!!!!!!!!
  • احمدی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    درود بر مهدوی کیا داره کم کم شرایط اومدنشو تو پرسپولیس با فرستادن بازیکنان جوان وامید مورد علاقش به پرسپولیس فراهم میکنه بعدها خواهید دید همینها میشن بازیکنای مهدوی کیا تو پرسپولیس
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    چه فایده ای داره که اینا خریداری کنند وقتی گل محمدی از بازی دادن اونا می‌ترسه و از جوانان در ترکیب تیم استفاده نمی‌کند پس قطعا اگه خریداری بشن فوتبالشون نابود میشه
  • عماد US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    گل‌محمدی بازیکن شناس نیست، امیدوارم نفر بعدی مهدوی‌کیا باشه که روی نیمکت پرسپولیس میشینه.
  • برانکو IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    چه ستاره هایی داره میخره یحیی این تیم قرار کهکشانی بسته بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی