نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روبرت لواندوفسکی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و بهترین بازیکن جهان از دید فیفا، همچنان یکی از داغ‌ترین سوژه‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانی است.

روبرت لواندوفسکی که حاضر به تمدید قراردادش با بایرن مونیخ نیست، به نظر می‌رسد به دنبال جدایی‌اش از جمع باواریایی‌ها در همین تابستان است اما مدیران باشگاه خواهان حفظ او برای فصل آینده حتی در صورتی که به قیمت از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۳ تمام شود. در این بین بارسلونا سخت به دنبال به خدمت گرفتن لواندوفسکی ۳۳ ساله از بایرن مونیخ است و در همین راستا مذاکراتی را هم با مدیر برنامه‌های این مهاجم لهستانی داشته‌ است. بارسلونا در همین راستا پیشنهاد رسمی خود به ارزش ۳۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده را بابت جذب این بازیکن به بایرن مونیخ ارائه داده اما هنوز پاسخی از سوی بایرنی‌ها دریافت نکرده است.

از سادیو مانه و عثمان دمبله به عنوان گزینه‌های جانشینی لواندوفسکی در بایرن مونیخ یاد شده است. مهاجم سنگالی لیورپول اما به نظر می‌رسد گزینه مد نظر مدیران باشگاه بایرن است و در این راستا حتی مذاکراتی با سادیو مانه و مدیر برنامه‌هایش شده است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان»؛ سه تا چهار هفته آینده بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود؛ چون ناگلسمان و صالیحمیدزیچ به دنبال به خدمت گرفتن مانه از لیورپول هستند. رقم این انتقال احتمالاً کمتر از ۵۰ میلیون یورو خواهد بود و این در حالی است که مهاجم ۳۰ ساله سنگالی تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد.

همچنین خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه لواندوفسکی نشان بایرن مونیخ را از بخش بیوگرافی خود در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» پاک کرده و این نشان از اختلاف او با مدیران باشگاه بایرن مونیخ و تأکید مهاجم لهستانی بر جدایی از جمع باواریایی‌ها است؛ اگرچه در ادامه این خبر تکذیب شد و عنوان شد که لوا هرگز در بخش بیوگرافی توئیترش لوگوی باشگاه بایرن مونیخ را قرار نداده بوده و تنها در بیوگرافی اینستاگرامش لوگوی این باشگاه آلمانی را گذاشته بوده است.

اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ هم در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «RTL» آلمان درباره مهاجم لهستانی باواریایی‌ها و بحث‌های مطرح شده درباره آینده حرفه‌ای او گفت: «لواندوفسکی قرارداد دارد. در حال حاضر کسی در بایرن مونیخ اجازه نخواهد داد او پیش از اتمام قرادادش از تیم جدا شود. ما واقعاً جایگزینی برای روبرت پیدا نکرده‌ایم، از این‌ رو نظرمان کاملاً واضح و روشن است. اگر لواندوفسکی بماند، خوب بازی خواهد کرد و به احساس آرامشش در آلمان به همراه خانواده‌اش ادامه خواهد داد و شاید در ماه ژانویه بیاید و بگوید چقدر اینجا را دوست دارم و ممکن است برای دو یا سه سال دیگر در بایرن بمانم.»

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ همچنین درباره تلاش بارسلونا برای جذب ماشین گلزنی باواریایی‌ها اظهار داشت: «بارسلونا می‌خواهد لواندوفسکی را داشته باشد، در حالی که ۶ ماه پیش ۱.۳ میلیارد یورو بدهی داشت. اگر آنها در آلمان بودند، خیلی وقت پیش ورشکست شده بودند. آنها چطور با این همه بدهی، پیشنهادی چند میلیون یورویی به بازیکن بایرن می‌دهند؟!»

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در ۳۷۴ بازی، آمار ۳۴۴ گل زده و ۷۲ پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است. او یک فصل دیگر با سرخپوشان مونیخی قرارداد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی