علاقه شدید یاغی پرسپولیسی برای بازگشت به جمع سرخ‌ها/ یحیی به بازیکن سابق اعتماد می‌کند؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس به گوش می‌رسد.

در حالی که هنوز یحیی گل محمدی به شکل رسمی هیچ لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارائه نداده و تنها به شکل شفاهی نام چند بازیکن را برای انجام مذاکرات ابتدایی با رضا درویش در میان گذاشته اما باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با برخی از بازیکنان آغاز کرده است.

گادوین منشا مهاجم مس رفسنجان که در این فصل عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ قرار دارد نیز یکی از نفراتی است که به واسطه عملکرد خوبش خبرهایی در خصوص مذاکرات باشگاه پرسپولیس با او شنیده می شود. جالب این که خود منشا نیز علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد اما هنوز هیچ مقام رسمی این مذاکرات را تایید نکرده است.

حالا باید دید با پایان لیگ و انجام دو بازی پیش رو یحیی درنهایت منشا را برای فصل بعد جذب می کند یا بازیکنان دیگری را برای حضور در خط حمله در نظر گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • darioush US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    avalan ke khodeh in sar moraby bayad beravad, hamintour chera harcheh bazykone darmande bayad bargardad be perspolis, in team shode moshe azemaueshgahey in afrad, in moraby hamash ba dalalan dar tamase hastand va in dalalan hastand ke in team ra dorost mikonand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی