حرکت اعتراضی فرهاد مجیدی در رفسنجان/ یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری رقم خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای به تیم فوتبال استقلال بجای فرهاد مجیدی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بعد از حرکت زیبای باشگاه آلومینیوم و پیام تبریک باشگاه سپاهان امروز تیم مس هم رفتار شایسته‌ای از خود نشان داد که این موضوعات ثابت می‌کند که احترام همچنان در این فوتبال برقرار است و تیم‌ها با احترام و شعور بالا پیش می‌روند. برخلاف برخی از هوچی‌گری‌ها، دیدیم که هیچ بحثی نیست و این موضوع قابل تقدیر است.

مدیر رسانه‌ای به تیم فوتبال استقلال، گفت: فرهاد مجیدی و دستیاران وی حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون آنها اعتقاد دارند یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری فوتبال ایران را تجربه کردیم. پنالتی دقیقه ۵۴ برای استقلال گرفته نشد و سوت‌ها به ضرر استقلال بود. این دلیل نمی‌شود که چون برنده شده‌ایم چشم‌مان را روی اشتباهات داوری ببندیم.

وی افزود: این روند در طول فصل باز هم برای ما اتفاق افتاده بود، اما چون صدای‌مان مانند دوستان بلند نبود کار به اینجا رسیده است. اگر آن پنالتی در دقیقه ۵۴ گرفته می‌شد شاید شرایط بازی فرق می‌کرد. نمی‌شود که چون ما در هر بازی برنده هستیم در مورد داوری صحبت نکنیم. کادر فنی استقلال به این موضوع اعتراض شدید داشت و به همین دلیل در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • darioush US ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    dorost migoyad shayad aslan bazande mishodand, in bazy neshan dad ke cheghadr morabyane Irany bisavad hastand, az majidi, Goel Mohamady, moraby mese va digaran
  • غریب اشنا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    باسلام باید پرسید داور پنالتی را نگرفت یا.ندید و یا نخواست بگیرد خوب شما خبر ورزشی حق را به چه کسی میدهید چرا داوری ها بالا.پایین.دارد پنالتی حق استقلال بود خوب حال استقلال میباخت و یا مساوی میگرفت ان پنالتی چه میشد باید داوران دقت بیشتر بکنند چون یک پنالتی تیم را اول میکند یک تیم را به دسته پایین میفرستت خواهشند دقت کنید تا حق کسی پایمال نشود بهتر نیست
  • رضایاک IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    کیسه که ازاول فصل پنالتی طلبکارن‌ از داورا، سهمیه هم دارن هر بازی دو پنالتی:))) تعداد پنالتی های کیسه این فصل برابری میکنه با تعداد پنالتی های کل لیگ اصلن هم عادیه عادیه : / گل های خطای کیسه هم که خطا نبود امتیاز معیشتی شونم که کاملا به حق : )))
  • احمد IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    فیلم اینها همش برای اینکه پنهان کنند جام کثیف را
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    اشکالی نداره مهم اینه که هرکاری میکنن توبه اینا نمیبازی
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    کیسه با لطف داوران البته اونم با دستور بابا به اینجا رسیده اما بازم دست از مظلوم نمایی بر نمیداره.سنگ پا پیش این جماعت کم میاره.اگه پنالتیهایی که از اول فصل تا حالا بنفع کیسه گرفته شده و اونایی که به ضررش گرفته نشده رو حساب کنند معلوم میشه کیسه الان باید کجای جدول این فوتبال فرمایشی و لیگ بابا حمید باشه!برید خوش باشید که امسال همه جوره باباتون پدری کرد براتون!
    • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      آخی آخی بابامسعود کجایی که هوادارای تیم محبوبت دارن بدجوری توهم میزنن آقابقول مربیتون وخودامثال شمادردوران بابامسعودمگه وزیر گل میزنه قوی ترازبهانه هاتون باشین توزمین حرفاتونو بزنین داداش حالاروزای خوشتونه ازفصل بعدتیم لنگ دیدن دارهههههههههههههها
  • زلزله IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    کی از داوری حرف میزنه خودتون هم میدونید اگر داوری نبود الان داشتید واسه سومی میجنگیدید
  • لنگیا یتیم شده های سلطانی فر IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    اشکال نداره امسال هر کاری کردن ولی کور خوندن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی