درویش مصلحتی تکذیب کرد/ توافق پرسپولیس با اولین خرید داخلی سرخ‌ها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منطق حکم می کند تا پایان هفته سی‌ام هرگونه خبری درخصوص توافق با میلاد زکی‌پور تکذیب شود تا بازیکنان پرسپولیس با آسودگی و آرامش بیشتری به بازی‌های خود ادامه دهند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر در این خصوص گفت: همه این‌ها مسائلی است که باید کادرفنی بگوید، آقای گل‌محمدی هنوز هیچ لیستی نداده و گفته‌اند بازی‌ها باید تمام شود. همه این خبرها مخصوص کانال‌ها و فضای مجازی است.

شنیدیم دلیل تکذیب خرید زکی‌پور از سوی درویش اولا خواسته خود این بازیکن بوده است. زکی پور تا پایان فصل با گل گهر سیرجان قرارداد دارد و بنابراین نمی‌خواهد با انتشار این خبر در باشگاه سیرجانی و با امیر قلعه نویی دچار مشکل شود.

در ثانی یحیی گل محمدی نیز از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته است این خبر را تکذیب کند. پرسپولیس هنوز 2 بازی دیگر برابر شهرخودرو و فجر سپاسی شیراز پیش رو داشته و برد در این مسابقات و کسب عنوان نایب قهرمانی برای یحیی گل محمدی بسیار حائز اهمیت است.

او در حال حاضر سعید آقایی و علی شجاعی را در اختیار دارد و هرچند قرار است برابر شهرخودرو از علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند اما اصلا دوست ندارد این سه بازیکن و به ویژه سعید آقایی دچار حساسیت شوند.

بنابراین منطق حکم می‌کند تا پایان هفته سی‌ام هرگونه خبری درخصوص توافق با میلاد زکی‌پور تکذیب شود تا این سه بازیکن با آسودگی و آرامش بیشتری به بازی‌های خود ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    سلام؛ فرق برانکو و یحیی در همین نکات مشخص می‌شه. علی‌رغم هوش بالا، خریدهای یحیی اکثرا ناکارآمد و غیرکاربردی هستن. امیدوارم در این زمینه شفاف‌سازی کنه، بخصوص در مورد جذب، اعتماد عجیب و بازی‌دادن‌های همیشگی به بازیکنی مثل تمیروف که هوش بالای یحیی رو کلا زیر سؤال برده و می‌بره. یاهو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی