نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آشنایی با خانم وکیلی که قدرتمندترین زن فوتبال می‌شود/ وارث تاج و تختی پر از پول
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رافائلا پیمنتا وکیل برزیلی و دست راست مینو رایولا، بعد از درگذشت این سوپرایجنت فوتبال کارهای مربوط به شرکت نقل‌وانتقالاتی او را برعهده گرفته است.

مینو رایولا قبل از اینکه در ماه گذشته فوت کند، درخواستی از دوست دیرینه خود داشت. این سوپرایجنت ایتالیایی که به داشتن ستاره‌هایی نظیر ارلینگ هالند، پل پوگبا و زلاتان ایبراهیموویچ به عنوان مشتریان خود می‌بالید، از وکیل برزیلی «رافائلا پیمنتا» خواست تا کنترل تجارت او را به دست بگیرد. اوست که وظیفه دارد به پوگبا در مورد انتقال بعدی‌اش مشاوره بدهد.

چه پوگبا در اولدترافورد بماند و چه دوباره با یوونتوس قرارداد امضا کند، (که گمان می‌رود قراردادی سه ساله به ارزش ۶٫۳ میلیون پوند در سال به بازیکن پیشنهاد داده است)، پیمنتا در مرکز همه مذاکرات خواهد بود. در حقیقت، او ممکن است در حال حاضر قدرتمندترین زن در فوتبال باشد.

تحت تأثیر قرار گرفتن رایولا

پیمنتا به مدت ۱۸ سال دست راست رایولا بود، در کنار او کار می‌کرد و راه و چاه را یاد می‌گرفت. مسیر آن‌ها برای اولین بار در حدود سال ۱۹۹۸ در مراسم راه‌اندازی یک باشگاه کوچک در سائوپائولو به نام گواراتینگوتا، که پیمنتا با اسطوره‌های برزیلی ریوالدو و سزار سامپایو به راه‌اندازی آن کمک می‌کرد، تلاقی کرد. پیمنتا در آن زمان استاد حقوق بین‌الملل در دانشگاه بود که به دنیای فوتبال جذب شد.

اما ملاقات تصادفی بین پیمنتا و رایولا آغاز یک رابطه پربار بود و آن‌ها به مدت ۱۸ سال تا قبل از مرگ نابهنگام رایولا در ۵۴ سالگی با هم کار کردند. این زن تاجر برای نزدیک‌تر شدن به رایولا به مونت‌کارلو نقل مکان کرد و در دفتر او مشغول به کار شد. تنها تعداد انگشت‌شماری از مردم در دفتر مرکزی «وان» در موناکو کار می‌کنند. یکی از آن‌ها وینچنزو رایولا، پسر عموی مینو است که عمدتاً از بازیکنان ایتالیایی مراقبت می‌کند. اما پیمنتا مهره اصلی است.

سهمی از تجارت

رایولا به خیلی‌ها اعتماد نداشت اما به پیمنتا ایمان کامل داشت. جالب اینجاست که او تنها کسی است که رایولا در «وان» به او پیشنهاد سهام داده است. و این فقط رایولا نبود که از تخصص او سود می‌برد، بلکه مشتریان آنها نیز از همکاری با پیمنتا لذت می‌بردند. پوگبا از پیمنتا یکی دو چیز در مورد زبان‌ها یاد گرفت و او چند کلمه به زبان پرتغالی هم به ستاره شیاطین سرخ آموزش داد. او همچنین با رایولا در سکوهای پاری‌سن‌ژرمن حاضر می‌شد و ارتباطاتی در پارک‌دوپرنس برقرار می‌کرد. بنابراین، وقتی زمانش رسید، پیمنتا کاملاً آماده بود. و تابستان بسیار شلوغی در انتظار اوست.

رافائلا پیمنتا و مینو رایولا

مرگ رایولا و جانشینی پیمنتا

در آغاز سال، رایولا با بیماری ریوی دست به گریبان شد و حجم کاری خود را کاهش داد. سپس به مدت دو هفته در بیمارستانی در میلان بستری شد تا اینکه سی‌ام آوریل ۲۰۲۲ درگذشت.

مرگ رایولا زمانی اتفاق افتاد که مذاکرات برای جواهر فهرست او در حال نهایی شدن بود. انتقال جنجالی ارلینگ هالند به منچسترسیتی تنها دو هفته بعد تکمیل شد. مجموع معامله، شامل حق‌الزحمه نمایندگان و حق امضای قرارداد، ۸۵٫۵ میلیون پوند گزارش شده است. مشخص نیست که چقدر به رایولا رسیده، اما قطعاً پیمنتا سهمی بزرگ داشته است.

او در مرحله بعد توجه خود را به پوگبا معطوف خواهد کرد چراکه قراردادش به زودی در اولدترافورد به پایان میرسد. پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید شرایط را به دقت زیر نظر دارند، در حالی که گفته می‌شود یوونتوس قبلاً پیشنهاد خود را ارائه کرده است. هر اتفاقی بیافتد، مطمئن باشید که پیمنتا بهترین پیشنهاد را برای بازیکن فرانسوی خواهد پذیرفت و پوگبا ممکن است به زبان پرتغالی از او تشکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی