نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شاهکار ستاره گلزن استقلال/ پسر فرهاد مجیدی بهتر از قایدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و دوم میزبان خود را با ۲ گل مغلوب کرد که زننده هر دو گل ستاره جوان این تیم بود.

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و نهم هم به پیروزی رسید که شاید پیش از این دیدار خیلی از کارشناسان به دلیل مسائل انگیزشی شبی سخت و دیداری دشوار را برای آبی پوشان متصور بودند و کمتر کسی برای این تیم پیروزی را پیش بینی می‌کرد. اما شاگردان مجیدی که در این فصل اشتهای سیری ناپذیری برای پیروزی و جمع‌آوری امتیاز دارند، با قدرت میزبان خود را شکست دادند و این پیروزی در شب درخشش یک ستاره جوان به اسم امیر حسین حسین زاده به دست آمد.

حسین زاده ۲۱ ساله و ملی پوش که تا قبل از بازی دیشب هم بدون احتساب ضربات پنالتی بهترین گلزن این فصل آبی پوشان بود، در این دیدار دشوار هم دبل کرد تا در اولین فصل حضورش در استقلال درخشش قابل قبولی داشته باشد.

پیش از این و زمانی که نام حسین زاده به عنوان یکی از خریدهای آبی پوشان مطرح شد خیلی‌ها او را با مهدی قایدی مقایسه کردند و در برخی محافل چنین مطرح می‌شد که او می‌آید تا جای خالی قایدی را پر کند. این در حالی است که به نظر می‌رسد حسین زاده خیلی زود از قایدی در استقلال عبور کرد.

قایدی زمانی در استقلال تبدیل به یک ستاره شد که دو فصل از حضورش در این تیم می‌گذشت و در سومین فصل حضورش توانست چشم‌ها را به سوی خود خیره کند و نامش را به عنوان یک ستاره مطرح کند در حالی که امیر حسین حسین زاده در همین اولین فصل حضورش در استقلال تبدیل به پدیده لیگ شد و حتی توانست نظر مثبت سرمربی تیم ملی را هم به خود جلب نماید.

حسین زاده در حالی مقابل مس کرمان دبل کرد که یک بار هم ضربه سنگین او دیرک دروازه را به لرزش در آورد و اگر نبود مقاومت تیر دروازه، حسین زاده می‌توانست رفسنجان را با هت‌تریک ترک کند. این اولین دبل فصل حسین زاده و سومین دبل فصل استقلال بود. پیش از این کوین یامگا بهترین گلزن فصل آبی پوشان دو بار دست به دبل زده بود. یامگا یک بار در هفته دوم مقابل ذوب آهن و یک بار هم در هفته چهاردهم مقابل همین تیم مس رفسنجان دبل کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی