بلای پرسپولیس در انتظار استقلال است/ استقلال با یک تیم وحشت زده بازی دارد/ تلنگر فرهاد، حسین‌زاده را بیدار کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلالی‌ها بخواهند در باد قهرمانی این فصل بخوابند قطعاً به بلایی که همین فصل گریبان‌گیر تیم پرسپولیس شد دچار خواهند شد.

اصغر طالب نسب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار آخر این تیم مقابل مس رفسنجان و برنامه‌های استقلال برای فصل آینده اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل مس رفسنجان را چطور ارزیابی کردید؟

قابل پیش‌بینی بود که استقلال این بازی را برنده شود. تیم استقلال در این فصل نشان داده یک تیم کاملا با کیفیت است که البته در این هفته‌ها بعد از مسجل شدن قهرمانی‌اش دیگران استرس قبل را هم ندارد و بدون فشار بازی می‌کند.

حریف استقلال را چطور تیمی دیدید؟

به نظرم مثل رفسنجان مثل همیشه تهاجمی، سرعتی و روان بازی می‌کرد. اما این استقلال بود که به درستی راه‌های نفوذ این تیم را بسته بود و روی نقاط ضعف آن‌ها کار کرد تا به گل برسد.

درباره حسین زاده که هر دو گل این بازی را زد چه صحبتی دارید؟

فرهاد مجیدی به درستی و در زمانی مناسب حدود ۳ هفته قبل این بازیکن را در یک مسابقه بیرون از ترکیب گذاشت تا به خودش بگیرد. البته قبل او از این تلنگر هم بازیکن موثری بود اما فکر می‌کنم لازم بود یک بازی بیرون بنشیند. بعد در دیدار مقابل شهرخودرو هم یک نیمه به زمین آمد تا قدر بودن در ترکیب اصلی استقلال را بداند. به همین خاطر وقتی بختش برای بازی بیشتر شد در این دیدار به خوبی توانست انرژی‌اش را آزاد کند و ۲ گل بزند.

بلای پرسپولیس در انتظار استقلال است/ استقلال با یک تیم وحشت زده بازی دارد/ تلنگر فرهاد، حسین زاده را بیدار کرد

از دیگر عوامل موثر در این پیروزی به کدام یک از بازیکنان استقلال می‌توانید اشاره کنید؟

حسین حسینی که در این فصل توانسته دروازه‌اش را به خوبی بسته نگه دارد یکی از همین نفرات است. امیدوارم در تیم ملی هم بتواند بازی کند. اما نکته مهم چیز دیگری است.

چه نکته ای؟

استقلال باید بداند استارت سال بعد را باید از همین حالا بزند. آنها اگر بخواهند در باد این قهرمانی بخوابند و فقط خوشحالی کنند بلایی که سر تیم می‌آید اتفاق شبیه به پرسپولیس این فصل است. قشنگ مشخص است که پرسپولیس برای این فصل تدارک لازم را ندید. اگر استقلال می‌خواهد فصل آینده این قهرمانی را ادامه بدهد باید از حالا به فکر جذب بازیکن باشد.

در چه پست‌هایی؟

این را کادر فنی بهتر می‌داند اما اینکه استقلال در طول این فصل در برخی از پستها از چهار پنج بازیکن استفاده کرده خوب نیست. این شرایط در فصل آینده می‌تواند به استقلال تهران لطمه بزند.

بازی با نفت مسجد سلیمان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم نفت مسجدسلیمان کاندیدای سقوط است، به همین خاطر بازی سختی در انتظار استقلال خواهد بود. معمولاً استرس باعث وحشت و ترشح هورمون هوشیاری می‌شود. به همین خاطر وقتی نفت مسجد سلیمانی‌ها می‌دانند در خطر سقوط هستند، وحشت زده از سقوط و هوشیارانه تر یا خطرناک تر می‌شوند و حتی ممکن است انتحاری بازی کنند تا استقلال را شکست بدهند. فرهاد مجیدی و تیمش باید خیلی مراقب این تیم پایین جدولی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    همش دوست دارن اسم کیسه را کنار اسم عزیز پرسپولیس بیارن که یه کم بهش اعتبار بدن خخخخخ کیسه قهرمان پنالتی های الکی و گل های خطا و امتیاز معیشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی