تصمیم مهم یحیی در خصوص خواسته هواداران/ مذاکره فوری با ۳ بازیکن برای ایجاد تغییر اساسی در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دنبال پایین آوردن میانگین سنی تیمش برای فصل آینده است.

بعد از انتقادات شدیدی که از یحیی گل محمدی در خصوص بالا بردن میانگین سنی تیمش انجام گرفت سرمربی سرخ‌ها در نقل و انتقالات پیش رو به دنبال جذب چند بازیکن مستعد و البته جوان است. طی روهای اخیر خبرهایی در خصوص مذاکره پرسپولیس با یونس دلفی و البته محمد خدابنده‌لو هافبک ذوب آهن منتشر شده بود.

در خصوص خدابنده لو گفته می‌شود که او با سرخ‌ها به توافق رسیده و به محض بازگشت تیم ملی امید از عراق با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه ای را برگزار خواهد کرد تا رسما به این تیم بپیوندد.

در مورد یونس دلفی هم مدیر برنامه‌های این بازیکن چند روز پیش در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده بود تا برای انتقال او به این تیم مذاکره کند. هر چند بعد از این اتفاق هنوز خبر جدیدی در خصوص توافق سرخ‌ها با این بازیکن منتشر نشده است.

اما گزینه سوم سرخ‌ها از میان بازیکنان جوان سامان فلاح مدافع پیکان و البته تیم ملی امید است که او هم این روزها همراه این تیم در عراق حضور دارد. یحیی گل محمدی به دلیل جدایی احتمالی یکی دو مدافع تیمش در پایان فصل و البته شایعه خداحافظی سیدجلال حسینی از حالا به دنبال جذب چند بازیکن در این پست است.

مدیر برنامه سامان فلاح مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته و گفته می‌شود با مسئولان این باشگاه هم بر سر انتقال او به توافق رسیده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی پروژه پوست اندازی تیمش را با این ۳ بازیکن جوان آغاز کند.

هر چند گفته می‌شود یاسین سلمانی بازیکن سپاهان دیگر بازیکنی است که یحیی گل محمدی زیر نظر دارد اما هنوز خبری در خصوص اقدام باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن منتشر نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    خدا کنه هیچ کدوم شون نیاد
  • هوادار NL ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    گل محمدی سروش رفیعی را از پرسپولیس دور کرد حالا فهمیده چقدر اشتباه کرده اگر سال گذشته جام گرفت فقط بخاطر تاثیرات مربیان خارجی مثل برانکو وکالدرون بود یحیی ترسو وبزدل هست برای همینه که تیم روند با ثباتی نداره با هوادار و پدیده نمیتونه نتیجه بگیره اما به تیمهای بالای جدول بخاطر تعصب خود بازیکنان نتیجه گرفت بهتره یک مربی مثل برانکو یا کالدرون بالای سر پرسپولیس باشه تا بدتر نشده
  • مصطفی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    ماشالله این که نشد هنر منم اینهمه بازیکن درجه یک ایران بگیرم هیچیهم از فوتبال نفهمم قهرمان بلامانع میشم
  • پرسپولیس فقط IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    بازیکن معمولی نه .
  • ساکیان IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    آقا گل محمدی و کادر فنی باید تحولی ذهنی در خود ایجاد کنند تا بتوانند بدون ترس از ریسک کردن از جوانان استفاده کنند. کم نیستند جوانان آینده دار و مستعدی هم چون شریفی که در پرسپولیس به آنان اعتماد نشد. در هر صورت برای آقا یحیی در ایجاد تحول در پرسپولیس محبوب مان آرزوی موفقیت می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی