نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رشته توئیت عجیب مجری و خبرنگار سابق صداوسیما/ پیام مهم عادل فردوسی‌پور با برنامه جدید؛ غول آزاد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجری سابق صداوسیما درباره فعالیت جدید عادل فردوسی پور در فضای رسانه‌ای، رشته توئیتی عجیب را منتشر کرد.

مازیار ناظمی مجری و خبرنگار سابق صداوسیما و مدیر روابط عمومی سابق وزارت ورزش و جوانان با انتشار چند رشته توئیت به ماجرای سایت و اپلیکیشن عادل فردوسی پور که در فضای مجازی، سروصدای زیادی ایجاد کرده است واکنش نشان داد.

ناظمی در توئیتر نوشت: فوتبال ۳۶۰ را یک ماجرای ساده محدودیت عادل فردوسی پور و رو آوردن به ساخت و پخش از مسیر پلات فرم‌های آزادتر نبینید!

عادل، بعد از خروج از مدار و قبول نکردن قواعد کار تیمی از نظر سیما و مدیرانش، حالا زمینه ساز شکل گیری یک فرم سیمای جایگزین یا حداقل هم آورد برای رسانه ملی شده است.

یعنی با تهیه فوتبال ۳۶۰ دارد انگیزه و امید گروه‌های مستعد واگرایی و شاید هم خشمگین از رفتار تلویزیون را تشدید می‌کند و این میزان عصبیت و شاید نفرت از بی‌تفاوتی سیما و تصمیم‌گیران آن به احیای نود و سایر موارد، کم کم دامن خود تلویزیون را خواهد گرفت.

رشته توئیت عجیب مجری و خبرنگار سابق صداوسیما/ پیام مهم عادل فردوسی پور با برنامه جدید؛ در بطری باز و غول آزاد شد!

برنامه ۳۶۰ عادل، نقش شتاب دهنده هم برای تلویزیون‌های اینترنتی دارد، افزایش بیننده‌های مجازی و یافتن علائق خود در خارج از کادر سیمای رسمی، گفتمان بی نیازی و بی اثر کردن رسانه‌های جریان اصلی را شدت می‌بخشد.

حالا دهها و شاید هم صدها و هزاران حساب کاربری برای القا و ترویج و شاید هم سوء استفاده از برنامه فوتبال ۳۶۰ ایجاد شود که یله و رها فقط به قصد دیده شدن در فضای کی به کیه مجازی وارد می‌شوند.

پیام مهم عادل در برنامه ۳۶۰ این است می‌سازم و نمایش می‌دهم پس من هستم! دیده شدن و بودن به مدد نظام سایبری و شبکه‌های اجتماعی.

نکته ای که سیما می‌فهمد ولی دیگر دیر شده و درب بطری باز و غول آزاد شده است!

رشته توئیت عجیب مجری و خبرنگار سابق صداوسیما/ پیام مهم عادل فردوسی پور با برنامه جدید؛ در بطری باز و غول آزاد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    ایشون همون شخصی نبودن که بعد از قرارداد ویلتموس توییت زدن که بهترین قرارداد تاریخ رو ثبت کردیم،اما برعکس شد ،الان هم همینه برعکس حرف زده بقول برره ای ها از افعال معکوس استفاده کرده بید جیگر 😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی