نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهرزاد مظفر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ایرانی تیم فوتسال زنان کویت توانست عنوان نایب قهرمانی جام خلیج فارس را شب گذشته به دست آورد.

شهرزاد مظفر بدون‌شک نام‌آشناترین مربی زن ایرانی در سطح فوتبال و فوتسال در قاره آسیاست. اولین سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از انقلاب اسلامی که در مسیر فوتسال کار خود را در پیش گرفت و افتخارآفرینی‌های متعددی را در عرصه باشگاهی و ملی رقم زد و شب گذشته نیز در اولین تجربه حضورش در یک تورنمنت همراه با تیم ملی فوتسال زنان کویت به آلبوم افتخارات خود، دستاورد تازه‌ای را اضافه کرد.

سرمربی ایرانی بعد از قهرمانی همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا، قراردادی بلندمدت را با فدراسیون فوتبال کویت به امضا رساند و هدفش تشکیل اولین تیم تاریخ فوتسال زنان کویت بود. او از ایران، زهرا باورساد مربی دروازه‌بانان تیم ملی را هم همراه خود برد تا در کنار دستیار ایرانی‌اش هدف بزرگی که در سر دارد را دنبال کند.

شهرزاد مظفر با افتخاراتی که در لیگ داخلی ایران و سپس تیم ملی ایران به دست آورد و عنوان نایب قهرمانی که شب گذشته همراه تیم ملی کویت در جام خلیج فارس نصیبش شد، حالا پرافتخارترین مربی زن قاره آسیاست و او این فرصت را دارد که در ماه آینده و در رقابت‌های فوتسال زنان غرب آسیا، همراه تیم ملی فوتسال زنان کویت بر افتخارات خود بیفزاید و کارنامه درخشان خود در عرصه مربیگری را پربارتر کند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از جدایی شهرزاد مظفر، روزهای خوشی را در سه سال گذشته نداشته و تعطیلی‌های پی در پی نصیب ملی‌پوشان فوتسال زنان ایران شده و تنها حضور در تورنمنت آسیای مرکزی که در سطح و اندازه تیم ملی فوتسال زنان ایران نبود و قهرمانی در این رقابت‌ها و البته دو شکست در دو بازی تدارکاتی مقابل روسیه، دستاورد زنان ملی‌پوش فوتسال ایران در سه سال اخیر بوده است!

شهرزاد ایرانی بر بام فوتسال آسیا/ افتخاری دیگر برای مظفر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی