نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چک و چانه ستاره پرسپولیس بر سر مدت قرارداد/ تنها نقطه منفی در قرارداد هافبک سرخ‌ها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در اقدامی خوب توانست ستاره تیمش را راضی به بستن قرارداد ۲ ساله کند.

یکی از موضوعات بحث میان مهدی ترابی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر سر مدت زمان این قرارداد بوده است.

در همین ارتباط شنیدیم رضا درویش و باشگاه پرسپولیس اصرار بر تمدید قرارداد به مدت ۲ سال داشته اند اما مهدی ترابی تمایل داشت این تمدید قرارداد به مدت یک سال باشد و زمانی کوتاه طرفین بر سر این موضوع به بحث پرداختند. در نهایت ستاره ملی پوش پرسپولیس کوتاه آمد و راضی شد این قرارداد به مدت ۲ سال امضا شود.

به نظر می‌رسد این اصرار رضا درویش برای تمدید قرارداد برخلاف مدیران سابق پرسپولیس اصولی و درست بوده باشد. یکی از مشکلات اساسی مدیران و حتی کادرفنی باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر عقد قراردادهای یک ساله با بازیکنان تأثیرگذار این تیم و جدایی آنها پس از پایان قرارداد بوده است.

حالا رضا درویش در اقدامی خوب توانست ستاره تیمش را راضی به بستن قرارداد ۲ ساله کند. شاید تنها ایراد قرارداد جدید مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس، گنجاندن بند فسخ قرارداد درصورت رسیدن پیشنهاد خوب خارجی بوده باشد. بر کسی پوشیده نیست اضافه کردن بند فسخ در قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال در سال‌های اخیر به یک روال و بدعت غلط در باشگاه‌های ما تبدیل شده است. خیلی هم نمی‌توان به رضا درویش خرده گرفت که چرا زیر بار بند فسخ جدایی مهدی ترابی در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی رفته است.

روشن است که تمدید قرارداد ستاره‌ای مثل مهدی ترابی که به واسطه درخشش در لیگ برتر و پرسپولیس هم پیشنهاد خوب داخلی و هم خارجی دارد کار آسانی نیست. همین که رضا درویش پیش از پایان فصل توانسته است مهم ترین بازیکن تیمش را حفظ کند قابل تقدیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    مهدی ترابی فقط سوهان روح هواداران هست.کاش گزاشته بودن هر جا میخواد بره.
    • شایان IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      معلومه کیسه کشی اومدی جوو متشنج کنی مهدی عشقه اینو هم همه هوادارا میدونن
    • کوهمره_جروق IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      به شما مربوط نیست طرفدار چه تیمی هستم.همه کسانی که اینجا هستن میدونن من طرفدار چه تیمی هستم.ترابی برای پرسپولیس سم هست.نبودش بهتره از بودنش هست.
  • Vahid IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    Perspolis
  • سرخ دل IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    کجای این رویه گذاشتن بند فسخ به شرط معقول بودن مبلغ فسخ، غلطه؟ این چه تفکریه؟ گذاشتن بند فسخ با قیمتی معقول در قرارداد بازیکنا به خصوص بازیکنای ستاره، یه رویه کاملا رایج در دنیاست. با گذاشتن بند فسخ در قرارداد بازیکن ملی پوشی مثل ترابی، هم یه ستاره رو راضی به موندن کردن، هم در صورت جداییش، باشگاه با درآمدزایی از حق فسخش، میتونه یه جایگزین خوب براش بگیره و تیم، تضعیف نمیشه. تازه از پاداش فیفا برای باشگاه ها هم بگذریم. تو رو خدا از این حرفای خام نزنین. مثلا سایت تخصصی ورزشی هستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی