نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نقش ویژه مجیدی در احیای ستاره این فصل استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از حذف استقلال در جام حذفی مقابل نساجی امیرحسین حسین زاده روزهای سختی را سپری کرد.

بعد از باخت استقلال به نساجی در ضربات پنالتی انتقادات زیادی از امیرحسین حسین زاده شد به طوری که او شرایط روحی مناسبی نداشت اما فرهاد مجیدی صحبت‌های زیادی با او انجام داد و به نوعی این بازیکن را ریکاوری روحی کرد تا تبدیل به ستاره استقلال در روزهای پایانی لیگ شد و گلهای حساس و زیبایی هم برای تیمش زد.

مجیدی امسال نشان داد که راه بازی گرفتن از بازیکنانش را بلد است و کاری می‌کند که آنها با تمام توان بازی کنند. امیرحسین حسین‌زاده هم یکی از بازیکنانی بود که فرهاد نقش بسیار زیادی در بازگشت او به دوران اوج داشت. البته این بازیکن از ابتدای فصل بازیهای خوبی برای استقلال انجام داد اما در یکی دو بازی فرصتهای گلزنی را هدر داد و کمی هم تکروی کرد که همین مساله باعث شد تا انتقادات تندی در فضای مجازی علیه او انجام شود. اینجا بود که مجیدی وارد عمل شد و البته خیلی به موقع در یکی از بازیها حسین زاده را نیمکت نشین کرد و خیلی به موقع هم دوباره به او میدان داد تا تبدیل به ستاره بزرگ تیمش شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دلال و کمک دلال IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    کاش نقش مجیدی تو نابود کردن فوتبال قایدی به خاطر پول دلالی با قرارداد پنج سال با تیم اماراتی هم می گفتید قایدی ستاره ای که سکو نشین لیگ امارات شد و تیم ملی از دست داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی