نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۶۰ صندلی برای جشن استقلال رزرو شد/ پیشکسوتان قدیم و جدید در آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکصد و شصت عدد از صندلی‌های جایگاه ویژه دیدار پایانی استقلال در لیگ برتر رزرو شد.

در شرایطی که هنوز تاریخ دقیق مسابقه پایانی استقلال در هفته سی ام لیگ برتر مشخص نشده باشگاه استقلال ۱۶۰ صندلی از جایگاه ویژه استادیوم آزادی را برای مهمانان ویژه خودش رزرو کرد.

با توجه به مسجل شدن قهرمانی تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر جاری، قرار است در پایان دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان مراسم جشن باشکوهی برای اعضای این تیم برگزار شود. باشگاه استقلال در همین ارتباط ۱۶۰ نفر از پیشکسوتان جدید و قدیم تیم استقلال را انتخاب کرده و در روزهای اخیر در تماس با تک تک این افراد، از موسپیدهای باشگاه دعوت به عمل آورده تا در دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان به استادیوم آزادی بروند. البته هنوز با تعدادی از این ۱۶۰ پیشکسوت تماس برقرار نشده اما قرار است این کار ظرف امروز و فردا به سرانجام برسد.

۱۶۰ صندلی برای جشن استقلال رزرو شد/ پیشکسوتان قدیم و جدید در آزادی

به همین منظور باشگاه استقلال تعداد ۱۶۰ عدد از صندلی های جایگاه ویژه را برای پیشکسوتان باشگاه در نظر گرفته تا این افراد با کمترین مشکل بازی آخر تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند و در پایان در جشن شرکت کنند.

ناگفته نماند؛ قرار است تیم برگزاری این مراسم اسامی پیشکسوتان استقلال را روی هر یک از صندلی هایی که برایشان در نظر گرفته می شود بنویسند تا از این بابت نیز مشکلی برای استقرار بازیکنان اسبق تیم استقلال در استادیوم آزادی وجود نداشته باشد.

شایان ذکر است؛ اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که آجرلو تأکید کرده تعدادی از مدیران گذشته باشگاه را نیز برای شرکت در این مراسم دعوت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی باشیم ضد مافیا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    سعادتمند رو حتما حتما دعوت کنین همینطور خلیل زاده مددی هم که فعلا خودش مدیر ورزشگاه آزادیه و میزبان هست یه خرده هواداران با دیدنشون به وجد میان خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    چرا ۱۶۰صندلی بایستی ۲۰۰۰هزار صندلی رزو می‌کردند تاهمه پیشکسوتان تشریف بیاورند وظیفه باشگاهست آمار بگیرد وببیند چه تعدادی درایران هستند ودعوت شونددرضمن فرقی هم بین آنها قائل نباشند همه رادوست داریم حالا اگر عده‌ ایی به خاطر مشغله کاری یا هر دلیل دیگه ایی نتوانستند بیاییند گله ایی درمیان نباشد ازشاه فرهاد درخواست داریم که روی این امر پافشاری کنند ضمنا با نامه کتبی اعلام کنند یا فراخوان بدهند به طوری که اسم آنها ذکر شوند وحتی تاییدیه هم بگیرند تا فردا روزی نگویند به مااطلاع نداده اند ویا دعوت نشده ایم گرچه آدم عاشق ومتعصب نیاز به دعوت هم ندارد چون استقلال خانه خودش است از اسطوره های ملی مثل علی دایی حمید علی دوستی،علی پروین ،علی کریمی، ابراهیم قاسمپور،ابراهیم تهامی،محرم نویدکیا،خدادادعزیزی ،حتی سر مربیان وکمک مربیانی که دراستقلال حضور داشته اند هم دعوت شوندتا دراین جشن بزرگ وپاک همه راشریک کنیم
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    آفرین پسر پرسپولیسسسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی