نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اندی رابرتسون و ترنت الکساندر آرنولد؛ نشست خبری لیورپول - رئال‌مادرید (فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون مدافعان راست و چپ لیورپول پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال‌مادرید به قدرت حریف اشاره کردند.

شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال‌مادرید در استادوفرانس برگزار خواهد شد.

ترنت الکساندر آرنولد مدافع لیورپول که تمامی دوران بازی‌اش را در این تیم سپری کرده در کنفرانس خبری گفت: «همیشه آخرین مسابقه یک فصل مهم‌ترین بازی و مسابقه فصل است. بسیاری از اسطوره‌های فوتبال در این بازی حاضر نبوده‌اند. حریف کلاس جهانی در پیش داریم که بر سر راه‌مان است، بنابراین باید با تمام قوا بازی کنیم. شانس کسب دومین جام را در این سن و سال دارم که خاص و ویژه است. رئال‌مادرید تهدید متفاوتی خواهد بود و بازی در فینال هم فشارهای دیگری دارد. در هر صورت در این موقعیت برای من مهم نیست در فینال با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. ولی بازی کردن مقابل رئال فینال را حساس‌تر می‌کند، دو قدرت برتر فوتبال اروپا که هر فصل به دنبال جام های بزرگ هستند.»

اندی رابرتسون مدافع چپ قرمزهای مرسی‌ساید هم اظهار داشت: «فینال لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین بازی باشگاهی است، بنابراین هیجان‌زده بودن پیش از آن طبیعی است و همه آماده حضور در آن هستیم. یک هفته فرصت داشته‌ایم برای این فینال آماده شویم. اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر ناامیدکننده بود و آن روز حس بدی داشتیم. رئالی‌ها شرایط بهتری برای آماده‌سازی پیش از فینال داشته‌ها. آن‌ها بازی‌های زیادی نداشته‌اند و لیگ را هم چند هفته پیش تمام کردند. اما ما می‌خواستیم قهرمانی‌های دیگری کسب کنیم و حالا هم در لیگ قهرمانان می‌خواهیم در بهترین فرم باشیم. کاملاً آماده حضور در فینال هستیم و اعتمادبه‌نفس داریم. رئال در چند بازی این فصل لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تماشای بازی‌های این تیم لذت‌بخش بوده. لیورپول هم استاندارد بالایی دارد و هواداران توقع زیادی دارند. می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل تمام کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی