نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
در صورت ماندن در ایران؛ ستاره لیگ برتری استقلالی می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شانس استقلال برای به خدمت گرفتن سعید صادقی بیشتر از پرسپولیس است.

بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر بوده است. وینگر تکنیکی گل گهر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بوده و آمار ۷ گل و ۱۳ پاس گل را از خودش به ثبت رسانده است. سعید در تابستان گذشته مورد توجه تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی‌ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری‌ها مواجه شد و در این تیم ماند.

صادقی که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، با پیشنهادات مختلفی مواجه شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال هم به دنبال خرید این بازیکن هستند. صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده، به شدت برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و حتی مذاکراتی هم بین طرفین انجام شده است. از طرف مقابل فرهاد مجیدی هم به دنبال جذب این بازیکن است و بدش نمی‌آید این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

صادقی طی روزهای اخیر و بعد از مذاکره با پرسپولیس، با استقلالی‌ها هم جلسه ای را برگزار کرد و مذاکرات جدی بین طرفین انجام شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که صادقی موافقت خود را با استقلالی شدن اعلام کرده و توافق ابتدایی بین این بازیکن و باشگاه استقلال انجام شده است. پیشنهاد مالی آبی‌ها به مراتب از پرسپولیس بیشتر است و همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث می شود، شانس استقلال برای جذب این بازیکن تکنیکی بیشتر از رقیب سنتی باشد.

با وجود علاقه سرخابی‌ها به جذب صادقی، این دو تیم کار سختی برای خرید سعید خواهند داشت. صادقی به غیر از دو تیم مطرح پایتخت، پیشنهاداتی از قطر، امارات و پرتغال دارد و ممکن است لژیونر شود. لازم به ذکر است اولویت صادقی بازی در تیمی است که فرصت ملی پوش شدن داشته باشد و از همین رو می‌خواهد با تامل بیشتری تیم بعدی خود را انتخاب کند. گفتنی است در صورتیکه صادقی لژیونر نشود، به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس خواهد رفت که تا این لحظه آبی‌ها چند قدم از رقیب سنتی خود جلوتر هستند و شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خبرنگار IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    سعید صادقی با استقلال تمام کرده. مبلغ قرارداد هم مشخص شده.
  • ف دال IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    از مصادیق و عینیات جهان سوم همینجاست دیگه.. تیم ارزون‌تر و کم‌هوادارتر و به‌تبع اون، کم‌درآمدتر، هر ساله (بدون استثناء) تیم گرون‌تری می‌بنده. بالاغیرتا فقط حرف از اصالت و دو ستاره و مهملات اینچنینی نزنید. منطقی و بااستناد به واقعیات و آمار امری رو مطرح کردم.
    • استقلال US ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      از لایک و دیس لایکا معلومه کدوم تیم هوادارش بیشتره، فقط متاسفم برای امثال شما که هر چی رسانه میگه با دل و جون گوش میدین و سرسوزنی از مغز و شعور خودتون استفاده نمیکنید استقلال پول بیشتر پیشنهاد کرده!!! 😄😄 چون خبرورزشی گفته!!!
    • طلوع آبی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      حرف تو از بن و ریشه باطله.و کاملا غیر منطقی.مرد حسابی قرارداد بیشتر و بازیکن گرانتر خریدن چه ربطی به خریدن گرانتر بازیکن توسط تیم کم‌طرفدارتره!!!.خیلی از تیمها هستند تو دنیا که طرفدار کمی دارند ولی یه شخص پولدار اون تیم رو خریده مثل ابرامویچ واسه چلسی و خیلی از روسای باشگاهای‌ دیگه.استقلال هم یه مدیر عامل خوب و کارامد و دلسوز مثل اجرلو پیدا کرده که اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی گرفته و کلی پول تو باشگاه ریخته.به همین سادگی.این متاسفانه تفکر لنگیسم هست که شما لنگیا فکر میکنید چون طرفدارتون بیشتره پس باید تمام امکانات و پول مملکت رو به پای شما بریزند و تیمهای دیگه رو برای شما تضعیف و داغون کنند.تا فقط لنگ تو این مملکت قهرمان بشه و جام بگیره.مثل زمان بابا مسعود!!!.در ضمن استقلال هم یه تیم ریشه دار و با قدمت با میلیونها طرفدار و احترام و اعتبار در اسیا
    • hamed IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      از مصادیق سفسطه و هوچیگری هم همینجاست که تیم قرمز پایتخت تا الان با چند بازیکن قرارداد بسته ولی توی یه خبر گفته استقلال فلان بازیکنو میخواد، ناراحتشون کرده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی