اولتیماتوم مدیران پرسپولیس به گل محمدی/ دستیاران یحیی تغییر می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخپوشان پایتخت که در این فصل لیگ برتر نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند زودتر از سایر مدعیان، تحرکات خود را برای ساختن تیمی قدرتمند برای سال آینده آغاز کرده‌اند.

پرسپولیسی‌ها پس از قطعی کردن تمدید چند ستاره خود به نظر با دو مهره ملی‌پوش هم به توافق رسیده‌اند تا نقل و انتقالات تابستانی را برخلاف فصل گذشته طوفانی آغاز کنند.

مدیران پرسپولیس اعتقاد دارند باید علاوه بر برطرف کردن نقاط ضعف خود از لحاظ بازیکن، باید کادرفنی این تیم هم بازسازی شود چرا که بخشی از عدم نتیجه گیری پرسپولیس در این فصل را مربوط به فنی سرخپوشان می‌دانند.

از این رو مدیران باشگاه به یحیی پیشنهاد داده‌اند که با تعویض دو عضو کادرفنی، گزینه‌های خارجی را جایگزین ‌آنها کند. البته این امر در وحله نخست مورد موافقت گل‌محمدی قرار نگرفته است.

شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه در صورت عدم موافقت گل محمدی با تغیر دستیاران خود، وی از سمت سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته و یک سرمربی خارجی جایگزین او خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    یعنی خودشم هنوز نفهمیده دستیارانش خوب نیستن؟ فنایی و مطهری و بدنسازش خوب نیستن
    • ۱ IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      امسال پرسپولیس از نظر فنی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. این یعنی کل کادر فنی خوب نیستن. گل‌محمدی یه مربی‌ بیسواد و بی‌دانشه که نشون داده عرضه تیم بستن نداره و ظاهرا عادت به آماده‌خوری داره و فکر کرده اینکه صرفا بالای سر یه تیم آماده وایسه تا اونا براش بازی کنن و نتیجه بگیرن هنره. هنر استفاده از بازیکنای جوون و باانگیزه است نه بازیکنای پیر و پاتالی که فاقد هر گونه انگیزه‌‌اند و سقف آرزوهاشون پر شده. مربی اول باید بادانش باشه دوم باید شجاع باشه سوم باید سیستمها رو بشناسه چهارم باید بتونه از بازیکنا بازی بگیره پنجم یکدنده نباشه. تیمی که اینقد مصدوم داره یعنی مربی بدنسازش خوب نیست. تیمی که اینطور ضعف دروازه‌بانی داره یعنی مربی گلرهاش خوب نیست. گل‌محمدی یا اینا رو میدونه یا نمیدونه.  اگه نمیدونه که فبها اما اگه میدونه که چرا کادرشو تغییر نمیده؟! کریم باقری فقط بلده مثل گربه رو نیمکت لم بده و تنها موقع درگیریها بپره تو زمین و رو سر بازیکنای خودی داد بزنه و میلیاردی پول بگیره. کریم باقری توی تیم اندازه یه لولوی سر خرمن هم موثر نیست.  تا کی باید به گذشته آدما اعتماد کنیم؟
    • ۲ IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      همونطور که از  خداداد عزیزی مربی در نیومد از باقری هم مربی در نمیاد. اینا شاید بازیکن خوبی بوده باشن ولی قطعا مربی خوبی نیستن. به نظر من باقری دوره بازیگریشم زیاد خوب نبود و تنها حسنش این بود که شوتهای محکمی میزد اما اکثر شوتهاشم بیرون چارچوب بود. به نظر من کل کادر فنی خوب نیستن و اگه همه‌شون برن بهتره. مربی خوب پرسپولیسی تنها مهدی تارتار و محمد نصرتی‌ و علی دایی‌اند. بقیه ول‌معطند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی